Bond już wybrał torbę

Louis Vuitton pozyskał do swojej kampanii kolejną znaną twarz. Tym razem kultową torbę z inicjałami LV reklamować będzie Sir Sean Connery we własnej osobie!

Aktora, przez wielu uznawanego za najlepszego odtwórcę roli agenta 007, sfotografowała niezwykle ceniona w świecie mody Annie Leibovitz. Connery pozował nieopodal swojego domu na plaży na Bahamach. Jest to element długofalowej kampanii "Core Values", której hasło brzmi: "Istnieją podróże, które stają się legendą."
Antoine Arnault, odpowiedzialny za PR koncernu LVMH, podkreśla, że głównym założeniem kampanii jest ukazanie znanych ludzi z klasą w bliskim im otoczeniu. Towarzyszą im oczywiście luksusowe akcesoria podróżne marki Louis Vuitton. Zdjęcia, których dopełnieniem są krótkie podpisy, podkreślają ich wyjątkowy charakter i historię. Pomysł dosyć banalny jednak zdjęcia zrobione wytrawną ręką Annie Leibovitz urzekają naturalnością i prostotą.

Sir Connery dołączył do szeregu gwiazd, które reklamowały w ostatnim czasie produkty francuskiej firmy. Wcześniej byli to Andre Agassi ze swoją żoną Steffi Graff, Catherine Deneuve, Keith Richards, Francis Ford Coppola z córką Sofią, a także Michaił Gorbaczow.

Jesteśmy niezwykle dumni, że aktor takiego kalibru zgodził się wziąć udział w kampanii Louis Vuitton - mówi Antoine Arnault.

Marka, która rozpoczęła swoją działalność od produkcji luksusowych walizek, od kilku lat stara się zmienić wizerunek na bardziej nowoczesny, ale wciąż kojarzony z klasą i najlepszym stylem. Od momentu, kiedy na stanowisku dyrektora artystycznego zasiadł znany z ekscentryzmu Marc Jacobs, przy kampaniach LV brali udział tacy artyści jak Stephen Sprouse czy Richard Prince.
LVHM nie jest jedynym koncernem zatrudniającym w kampaniach gwiazdy wielkiego formatu, które lata świetności mają już za sobą. 38 letnia modelka Claudia Schiffer, gwiazda wybiegów lat 90-tych, jest twarzą domu mody Chanel. Naomi Campbell występuje w reklamach YSL.

Postaci jak Catherine Deneuve czy Francis Ford Coppola są markami samymi w sobie, nikomu nie trzeba ich przedstawiać. Podobne podejście przyjęła Annie Liebovitz. Produkty LV zostały zaprezentowane jako symbole klasy, których właściwie nie trzeba już reklamować.

Andrzej Grabarczuk & KJL

Zobacz film reklamowy z kampanii Louis Vuitton "Core Values"!

 

 

Zobacz także:

Kapryśna czekoladka w sklepie z bielizną

Bond w garniturze od Forda

Więcej o: