Królowa popu dla LV

Marc Jacobs nigdy nie przestanie nas zaskakiwać! Szczególnie w kwestii wyboru słynnych twarzy do kampanii Louis Vuitton! Po Michaile Gorbaczowie, Jennifer Lopez i innych znanych osobistościach, przyszedł czas na królową popu - Madonnę. Lula ujawnia więcej informacji na temat sesji, na którą czeka cały świat mody.

Jacobs twierdzi, że do podjęcia takiej decyzji skłonił go wyjątkowy koncert Madonny, który odbył się w Paryżu na dzień przed rozmową z udziałowcami LV:

Byłem całkowicie oczarowany i wzruszony jej występem, tym, co miała do powiedzenia i jej energią.

Co się okazało później był to chyba najdroższy koncert w życiu Jacobsa - kontrakt z piosenkarką kosztował go, bagatela, 6,5 mln funtów. Spójrzmy jednak prawdzie w oczy, na coś takiego pozwolić sobie może jedynie dom mody wydający rocznie na promocję... 250 milionów dolarów.

Autorem sześciu wyjątkowych zdjęć został Steven Meisel. Tym samym zakończono wieloletnią współpracę domu mody z Mertem Alasem i Marcusem Piggottem.

To duża zmiana w stosunku do tego, co robiliśmy do tej pory - powiedział Antoine Arnault, dyrektor LV do spraw komunikacji, zaznaczając, że kampania logicznie i estetycznie bardzo współgra z ostatnim pokazem i kolekcją zaprojektowaną przez Jacobsa (paryska atmosfera, przydymiona kolorystyka...).

Poza tym, Madonna ma już na koncie współpracę z Meiselem, chociażby okładkę "Vanity Fair" z maja 2008.

 

Po opublikowaniu dwóch pierwszych zdjęć, Jacobs nie mógł wyjść z zachwytu.

Ona jest tak pewna siebie jako ikona i jako kobieta. Kabaretki były jej pomysłem. To, co najbardziej mnie w niej fascynuje to nigdy niekończąca się energia, koncepcja stawania się oraz zmiany.

W ubiegłym tygodniu opublikowano kolejne zdjęcia. Nadal nie wiadomo, czy wszystkie zostaną wykorzystane w kampanii. Na pewno jedno z nich pojawi się natomiast w najbliższym numerze francuskiego Elle.

Trzeba jednak pamiętać, że współpraca LV z Meiselem i Madonną nie oznacza końca sesji znanych osobistości robionych przez Annie Leibovitz w ramach kampanii "Core values". Kampania z Madonną to odrębny projekt. Zdjęcia Królowej będziemy mogli zobaczyć w prasie w okolicach lutego i marca.

Karolina Powęzka

 

 

Czytaj w Znam.to: Doskonale matująca wygładzająca baza pod makijaż

Więcej o: