Debiutantki w kampanii Miu Miu

Po kilku sezonach promowania marki rozpoznawalnymi twarzami gwiazd Miu Miu postawiła na pięć nowych, niezbyt znanych modelek.

Podczas gdy wiele firm w czasie kryzysu postanowiło się ratować znanymi twarzami aktorek, czy modelek z czołówki rankingów marka Miu Miu podobnie jak Philosophy di Alberta Ferretti postąpiła odwrotnie. Muccia Prada zrobiła zwrot o 180 stopni i zamiast postawić na kolejną gwiazdę, która dołączyłaby do poprzednich twarzy marki (Lindsay Lohan, Kristen Dunst, Vanessa Paradis i Katie Holmes) wybrała nowe, debiutujące w świecie mody dziewczyny. To był strzał w dziesiątkę!

Mimmi Soderstrom, Hannah Holman, Ilda Lindqvist, Victoria Tuaz i Whitney Coble zostały sfotografowane przez duet Mert & Marcus. Firma wybrała najlepsze ujęcia i wydrukowane zostaną tylko fotografie Mimi, Hannah i Ildy. Zdjęcia są subtelne i proste. Na pierwszym planie są akcesoria. Przytłumione kolory idealnie współgrają z białym tłem i surową czernią logo Miu Miu. Marka odeszła od dramatyzmu, który charakteryzował zdjęcia z Katie Holmes, jednak nie wszyscy są zachwyceni tą decyzją. Krytyka dotyczy zwłaszcza palety barw. Po kilku sezonach zdjęć w mocnych kolorach niektórzy fani reklam Miu Miu spodziewali się podobnej stylistyki, jednak wiele osób nowa koncepcja zachwyciła.

www.miumiu.com

Zmysłowa, minimalistyczna i elegancka, zupełnie jak marka Miu Miu" napisał o reklamie jeden z forumowiczów the Fashion Spot.

Wiele osób twierdzi, że zdjęcia są nudne. Inni uważają, że ta kampania jest urzekającą mieszanką nowości i tajemnicy. Większość zachwyca jednak to, że wreszcie pojawiła się reklama, która oprócz marki promuje jednocześnie nowe twarze. Zdjęcia na dole zostały podpisane imieniem i nazwiskiem modelek, dzięki czemu dziewczyny mają szansę na większy rozgłos i szybszą karierę. Niektórym z nich, a zwłaszcza Hannah, wróży się to, że zostaną gwiazdami. 

Kto mógł pomyśleć, że te młode dziewczyny są w stanie stworzyć tak silny wizerunek." spytał retorycznie ktoś na the Fashion Spot. Nie wiedział tego zapewne nawet wybierający je castingowiec.

www.miumiu.com

Nie ważne, czy decyzja Mucci Prady była wywołana kryzysem i chęcią oszczędności. Ważne, że zaryzykowała i odważyła się postawić na nieznane dziewczyny. Nikt jej nie gwarantował, że sprawdzą się przed obiektywem. Nie są to modelki z kilkuletnim doświadczeniem, które już automatycznie wiedzą, jak najlepiej się ustawić. Ryzyko się opłaciło. Na uznanie zasługuje to, że marka zwyczajnie postanowiła się nie przejmować tym, że nie stać ją na zatrudnienie kolejnej gwiazdy i znalazła tańsze, a przy okazji i oryginalniejsze rozwiązanie. Brawo!

Projektanci cierpią na brak weny  

Czytaj w Znam.to: Wydajny puder Smashbox Halo Hydrating Perfecting Powder

Więcej o: