Uliczna moda w wydaniu DKNY Jeans

Marka DKNY Jeans po raz kolejny wykorzystała koncepcję Scotta Schumana z The Sartorialist.

Firma DKNY Jeans zdecydowała się na kontynuację współpracy ze Scottem Schumanem. Zdjęcia zostały zrobione na ulicach Nowego Jorku, by podkreślić uliczny charakter kolekcji i sentyment do nowojorskich korzeni marki. Jesienno/zimowa kampania jest zdecydowanie lepsza niż wiosenno/letnia, jednak nadal brakuje jej elegancji i wyrafinowania znanego z The Sartorialist, zwłaszcza w przypadku tła. Wielu przeciwników tych zdjęć twierdzi, że ta koncepcja nie sprawdza się w reklamie. Według nich modele wyglądają, jakby przez przypadek zostali złapani na ulicy. Nie podobają się im zwłaszcza pozy. Jednak przecież o to właśnie firmie chodziło! Jedną z najlepszych reklam dla marki odzieżowej jest jej widoczność na ulicach. Wiadomo, że nikt nie uwierzy, że są to przypadkowe zdjęcia, zwłaszcza że w kampanii wzięła udział m.in. Alexa Chung, choć możliwe, że niektórym zapadnie w pamięć, że DKNY Jeans idealnie wpisuje się w klimat nowojorskich ulic

dknyjeansintl.com

Jedni twierdzą, że koncepcja mody ulicznej świetnie pasuje do DKNY Jeans. Inni, że pierwsza kampania była zaskakująca i świeża, ale jej kontynuacja jest już nudna. Możliwe, że firmie zabrakło pomysłu na jej rozwinięcie. Firma mogła na przykład zrobić event promujący najnowszą kolekcję połączony z konkursem na najlepszą stylizację i twarz marki. Kampania powstałaby później niż zwykle, ale byłaby bardziej wiarygodna niż jest teraz.

Czytaj w Znam.to: Najlepszy szampon przeciw wypadaniu włosów

Więcej o: