Kampania Pinko

Pomysł kampanii Pinko był prosty - zrobić zdjęcia, które zaprezentują, jak najwięcej modeli z najnowszej kolekcji. Terry Richardson zaprosił nas na backstage.

Zamiast szukać ciekawego miejsca, czy wymyślać temat sesji znany fotografik Terry Richardson postawił na prostotę - białe pomieszczenie, kilka wieszaków z porozwieszanymi ubraniami i modelka. Erin Wasson na jednym ze zdjęć nakłada spodnie, na innym buja się na wieszaku i wygląda, jakby w przebieralni oczekiwała na pokaz.

Kampania Pinko (wiosna/lato 2010)

Kampania jest przemyślana. Dzięki umieszczeniu wieszaków w tle marka prezentuje nie jeden, a kilka zestawów. Rzeczy, które widzimy w tle są w zbliżonej palecie kolorystycznej, co główna stylizacja, którą ma na sobie modelka. Dzięki czemu zyskujemy większy pogląd na to co możemy kupić w wiosenno/letniej kolekcji Pinko.

Kampania Pinko (wiosna/lato 2010)

Czytaj w Znam.to: Lodowy żel z Safiry

Więcej o: