Prawdziwe piękno w kampanii Louis Vuitton

Kampania Louis Vuitton na jesień/zimę 2010/2011 jest zachwycająca! Przenosi nas w czasy, gdy kobiece kształty były obiektem westchnień, a piękno nie oznaczało rozmiaru zero.

Przełom lat 50. i 60. był hołdem dla pięknej, kobiecej sylwetki. Podkreślona talia i figura klepsydry to ówczesny ideał piękna, który nie ma nic wspólnego z popularnym teraz pędem za rozmiarem zero. Ostatnie debaty na temat propagowania przez branżę mody nierealnego wizerunku spowodowały, że niektórzy ludzie mody postanowili się od tego odciąć. Zaczęli propagować pełniejsze kształty i projektować ubrania dla prawdziwych kobiet. Kolekcja zaprojektowana przez Marca Jacobsa dla Louis Vuitton na jesień/zimę 2010/2011 jest hołdem dla prawdziwego, kobiecego piękna. Projektant postawił w niej na rozkloszowane sukienki, które kilka sezonów temu powróciły wraz z serialem "Mad Men". Dekolty eksponujące piękne biusty, rękawiczki oraz podkreślona talia to główne elementy kolekcji. W takich ubraniach osoby z chłopięcą sylwetką będą wyglądać raczej komicznie. To ubrania dla kobiecych pań, nie dziewczynek.

Siłą marki Louis Vuitton jest prawie magiczna zdolność do przemiany w każdym sezonie. W poprzednim wszystko kręciło się wokół podróżników nowej ery. Ten sezon był manifestem dla pięknych, wytwornych ubrań. Dwie różne kolekcje, dwie różne kampanie, ale jeden Louis Vuitton." - powiedział Marc Jacobs.

Najnowsza kampania idealnie podkreśla ducha kolekcji. Na zdjęciach widzimy, jak trzy piękne kobiety, wyglądające na gwiazdy, wypoczywają w garderobie. Mają na sobie kobiece sukienki odpowiedniej długości, ściągnięte w talii i podkreślające kobiece kształty. Są piękne i wytworne, a każda reprezentuje inny typ urody. Do sesji zaproszono trzy piękności - ciągle zachwycającą 41-letnią weterankę modelingu Christy Turlington, zmysłową 31-letnią Karen Elson i dziewczęcą 28-letnią Natalię Vodianovą. Wspaniałe zdjęcia zrobił Steven Meisel. Nastrój sesji jest powiązany z motywem przewodnim kolekcji i pokazu, bo w tym sezonie Louis Vuitton na wszelki sposób celebruje kobiece piękno.

kampania reklamowa Louis Vuitton jesień/zima 2010/2011

marka: Louis Vuitton

sezon: jesień/zima 2010/2011

modelki: Christy Turlington, Karen Elson, Natalia Vodianova

fotograf: Steven Meisel

stylizacja: Karl Templer

Najbardziej podoba mi się:
Więcej o: