Jesienna kampania Topshop

Najnowsza kampania reklamowa Topshop dokładnie oddaje klimat kolekcji na jesień/zimę 2010/2011.

Kolekcja Topshop na jesień/zimę 2010/2011 podzielona została na cztery tematy: Hi Performance, The Outsider, Dark Nouveau i Out of the Wild. Hi Performance jest kontynuacją letniego stylu zainspirowanego modą sportową i najnowszymi technologiami. W linii The Outsider można będzie znaleźć kratki i inne elementy kojarzące się z brytyjskim stylem przerobione na nowoczesny sposób np. cudowne peleryny. Ta kolekcja przypomina propozycje Chloe na jesień/zimę 2010/2011. Dark Noveau to mieszanina secesyjnych motywów ze złowieszczych bajek o wróżkach , a Out of the Wild zawiera w sobie dzikość zwierząt i miękkość wełny. Ta część kolekcji otula sylwetkę pięknymi wełnami połączonymi z delikatnymi sukniami w kwiaty.

kampania Topshop jesień/zima 2010/2011

Każda z linii została sfotografowana w inny sposób. Na pierwszych zdjęciach można zobaczyć trzy ujęcia, które wprowadzają nas w klimat nadchodzącego sezonu. Najbardziej zachwycające są kolorowe fotografie zrobione w plenerze. Cudowne światło, doskonałe stylizacje wprowadzają nas w klimat ciepłej, złotej jesieni, która na zdjęciach z kampanii Topshop wcale nie wydaje się taka straszna.

kampania Topshop jesień/zima 2010/2011

Doskonałym dodatkiem jest wideo z backstage'u. Można na nim obejrzeć przebieg sesji i dostrzec rzeczy, których nie ma na pierwszych zdjęciach reklamowych. Nieziemskie szpilki z kolcami na pewno staną się hitem nadchodzącego sezonu.

Kampania Topshop na jesień/zimę 2010/2011:
Więcej o: