Klimatyczna kampania marki Sonia Rykiel

Lodowa, nudna, a nawet najgorsza - tak określana jest kampania reklamowa Sonii Rykiel na jesień/zimę 2010/2011. Nam podoba się jej wyciszony klimat, ale czy pasuje on do tej francuskiej marki?

Radość z pokazu nie została przeniesiona na zdjęcia reklamowe. Klimat sesji jest spokojny, wyciszony, kojarzy się z odpoczynkiem. Anna De Rijk i Katie Fogarty pozują na tle malowniczego miasteczka. Zachmurzone niebo i trochę zamglona sceneria doskonale pasują do sceny. Jednak według niektórych Internautów wszystkie elementy zebrane razem nie wyglądają dobrze. Uważają oni, że reklama jest nieudana i jest najgorszą kampanią nadchodzącego sezonu. Fani Sonii Rykiel uważają, że to musi być żart.

Wiele osób nie spodziewało się takiej kampanii. W poprzednich sezonach reklamy Sonia Rykiel były energetyczne i wesołe. Ta jest stonowana i przygaszona. Francuskiej firmie zarzuca się, że straciła swój styl, unikatowość i odeszła od kreowanego przez lata radosnego wizerunku. Może to zapowiedź zmian, a może nawet Sonia Rykiel czasem musi się wyciszyć? Mimo tej przemiany francuska projektantka nadal pozostaje Królową dzianiny, o czym sama przypomina dodając po swoim nazwiskiem dopisek "Reine du tricot depuis 1968".

Kampania Sonia Rykiel:
Więcej o: