Edyta Herbuś ambasadorką sklepu OTTO.pl

Właśnie ruszył w Polsce internetowy, niemiecki sklep odzieżowy OTTO. O jego promocję zadba Edyta Herbuś.

OTTO oferuje ubrania zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, głównie pomiędzy 25 a 44 rokiem życia. Na stronie internetowej można znaleźć szeroki asortyment znanych marek, takich jak Esprit, s.Oliver, Triumph, Geox, Adidas, Puma, Mustang, Levi's, Wrangler, Tom Tailor, Calvin Klein, QuickSilver, Jack Wolfskin, Billabong, Hello Kitty, Laura Scott, Unlimited, Jette Joop. Oprócz sukienek, bluzek, T-shirtów, topów, spódnic, sukienek, spodni i szortów, dostępne jest także obuwie, bielizna i dodatki. Edyta Herbuś jako pierwsza mogła skorzystać z oferty sklepu.

W OTTO mam dostęp do kilku tysięcy wzorów. Oczywiście mam swoje typy. Przeglądając asortyment sklepu zwróciłam uwagę na buty i dodatki, bo tych w kobiecej szafie nigdy nie jest za wiele. Buty są moim zdecydowanym faworytem, szczególnie ciężkie kozaki z ćwiekami. Moją uwagę przykuły również ciekawe wzory marynarek - mówi Edyta Herbuś.

Edyta nie jest pierwszą gwiazdą, która zdecydowała się promować sklep OTTO. Ambasadorkami marki w Niemczech były najsłynniejsze światowe modelki jak Toni Garrn, Bar Rafaeli, Heidi Klum, Claudia Schiffer i Eva Padberg.

Nas tronie sklepu dostępna jest opcja Style Designer, który pozwala na skomponowanie swojego stroju i sprawdzenie czy poszczególne elementy do siebie pasują, chociażby pod względem kolorystycznym.

Specjalnie na otwarcie, sklep internetowy OTTO przygotował promocję dla pierwszych użytkowników. Szczegóły znajdziecie na stronie www.otto.pl

Wygraj zakupy o wartości 200zł w MOHITO

Więcej o: