Fashion Business Conference

Dokąd zmierza polski tydzień mody, kto jest konsumentem tzw. odpowiedzialnej mody, co to jest etail i czy e-mail marketing służy modzie - te ciekawe tematy zostaną poruszone podczas warszawskiej Fashion Business Conference.

W Polsce mnożą się wykłady, kursy i szkolenia dla specjalistów z branży mody i chociaż na razie ich poziom nie zawsze jest wysoki, to bardzo nas to cieszy, bo dzięki temu nasz rynek się rozwija. Jednym z nowych projektów jest Fashion Business Conference, który zapowiada się naprawdę ciekawie.

FBC to jednodniowy cykl wykładów dotyczących branży mody. Do współpracy zaproszono interesujących gości, którzy podzielą się ze słuchaczami swoją wiedzą i doświadczeniem. Pani Małgorzata Kralkowska podsumuje łódzki FashionPhilosophy Fashion Week Poland i opowie dokąd zmierza polski tydzień mody. Pani Ewa Szulc zajmie się tematyką dopiero rozwijającego się rynku dóbr luksusowych w Polsce. Specjalistka z PricewaterhouseCoopers, pani Agata Stafiej-Bartosik opowie o odpowiedzialnej modzie przyszłości/ Poruszone będą też tematy bardziej biznesowe, jak choćby Kreowanie potrzeb konsumenckich przez magazyny mody i life-style, czy retail w internecie i e-marketing.

Oprócz części merytorycznej będzie również część artystyczna. Spotkanie uświetni prezentacja dokonań młodych twórców. Swoją najnowszą kolekcję przedstawi Ola Kawałko, młoda projektantka i uczennica Gosi Baczyńskiej, twórczość z cykli "Mężczyzna" i "Kobieta" zaprezentuje Krzysztof Cieślak. Odbędzie się też wystawa zdjęć Emila Bilinski, uznanego fotografa na stałe współpracujący z MAKATA Studios, a całość uświetni koncert zespołu STOP MI promujący debiutancką płytę "Metamatyka".

Fashion Business Conference odbędzie się 9 grudnia w Warszawie. Polecamy!

Więcej informacji na stronie FBC.

Więcej o: