Dior odświeża swoją urodową stronę

Marka postawiła na rozwój swojej internetowej witryny właśnie w zakresie makijażu i pielęgnacji.

Nasz entuzjazm nie zmalał, gdy po tej wiadomości, odwiedziłyśmy stronę Diora osobiście. Jest teraz łatwiejsza w obsłudze, nawigacji, atrakcyjna dla oka, ale przede wszystkim oferuje nowe funkcjonalności: możliwość zakupu kosmetyków, interaktywną sekcję poradniczą i multimedialną, w której można obejrzeć między innymi reklamę marki z udziałem Charlize Theron, lub tę wyreżyserowaną przez Sophię Copollę promującą perfumy "Miss Cherie".

Jeśli będziecie mieć ochotę gruntownie przetestować witrynę, zachęcamy do przeczytania tekstów o historii marki, obejrzenia wideo z instruktażami makijaży i skorzystania z aplikacji, dzięki której system na podstawie nadesłanego zdjęcia, dobierze odpowiedni make-up zgodny z analizą kolorystyczną stylizacji.

Tu przetestujecie nową stronę marki Dior!

 

Więcej:

Recording artist Taylor Swift arrives at the 2010 BMI Country Awards Tuesday, Nov. 9, 2010 in Nashville, Tenn.   (AP Photo/Evan Agostini)

Świąteczna fryzura w kilka minut

Więcej o: