Topshop uczy, jak się malować

Lubicie tzw. tutoriale? Pewnie więc ucieszy Was fakt, że ich produkcję zaczęły też marki odzieżowe!

Instruktaże makijaży w formie filmów wideo cieszą się stale rosnącą popularnością z oczywistych i mniej oczywistych przyczyn. Jasne jest to, że sprawdzają się jako gotowy przepis na piękny make-up, są źródłem inspiracji i sprytnych kosmetycznych trików. Ale to nie wszystko - dziewczyny z całego świata śledzą je także dla samych autorek klipów - wiele z nich dzięki tutorialom wyrosło na wizażystki, z którymi kontrakty podpisywały marki z samego szczytu branży. Nic więc dziwnego, że malowanie przed kamerą - czy to profesjonalną, czy komputerową - jest przez nas nadal chętnie oglądane. Instruktaże wideo pojawiają się więc na stronach internetowych koncernów kosmetycznych, sieci typu Douglas, czy Sephora, ale także marek odzieżowych, które mają w swojej ofercie choćby mikrokolekcję kosmetyków kolorowych. Tak też jest z Topshopem.

Brytyjska sieciówka pod adresem Topshop.com publikuje 4 zgodne z trendami tutoriale powiązane tematycznie z motywami odzieżowej części kolekcji. Autorką prezentowanych w nich makijaży jest wizażystka Hannah Murray, która pracowała przy sesjach okładkowych takich magazynów jak Vogue czy ID.

Hannah Murray, thetantalist.com

Instruktaże w jej wykonaniu dotyczą między innymi tego, jak wykonać nowe "smoky eyes", czy jak uzyskać efekt lakierowanych ust. Wszystkie prezentowane są w rytmie "step by step" i wydają się dość proste do powtórzenia. Mamy wrażenie, że warto je obejrzeć i przetestować przydatność wskazówek niekoniecznie przed kamerą i niekoniecznie na bazie kosmetyków Topshop - po prostu przed własnym lustrem.

 

Więcej o makijażu:

Fot. Materiały Prasowe

Karnawałowe nowości Yves Rocher

Więcej o: