Polo Lacoste na każdą okazję?

Najnowsza kampania marki Lacoste z piękną Anją Rubik przekonuje konsumentów, że polo Lacoste można zakładać nawet na specjalne okazje.

Już pojawiły się zdjęcia najnowszej reklamy marki Lacoste na wiosnę/lato 2011. W kampanii zatytułowanej "Unconventional chic" (niekonwencjonalny szyk) przed obiektywem duetu Mert Alas i Marcus Piggott stanęły dwie modelki - Anja Rubik i Liya Kebede oraz dwaj modele - przystojny Jon Kortajarena i Noah Mills. Cała czwórka ma na sobie wieczorowe kreacje, na które nałożono białe polo z logo krokodyla. Kampania prezentuje flagowy produkt Lacoste - polo w nietypowym zestawieniu. Zwykle biała koszulka kojarzyła się nam z casualowym stylem, jednak przedstawiciele Lacoste mają wyższe aspiracje.

Pole działania marek takich jak Lacoste jest w pewien sposób ograniczone. Sportowe ubrania, które początkowo używano wyłącznie zgodnie ze ich funkcją, do uprawiania sportów, po jakimś czasie zostały zaakceptowane jako część casualowego stylu. Jednak Lacoste to nie wystarcza, dlatego wcześniejsze hasło "Un Peu d'Air Sur Terre" ("Odrobina świeżości na ziemi") zamieniono na "Unconventional Chic".

Po pięciu latach nadszedł czas na zmiany. Wcześniejsze reklamy były bardzo produktowe i poczuliśmy, ze potrzebujemy kampanii, która będzie oddawać ducha marki." - powiedział Christophe Chenut, CEO Lacoste SA. " - "Pokazujemy, że można być eleganckim w inny sposób, nie tylko gdy jesteś ubrany na imprezę lub do biura" - dodał Chenut.

Swoją najnowszą kampanią chce przekonać konsumentów, że białe polo z krokodylem, będące jakby symbolem marki, nadaje się również na wieczorne wyjście i to nie do klubu, ale na wytworną imprezę. Te styl nazwano niekonwencjonalnym szykiem. Według Lacoste polo z krokodylem można założyć do wieczorowej kreacji, a słynny krokodyl pasuje do cekinów. Co Wy myślicie o takim połączeniu? Czy ma szansę się sprawdzić?

GALERIA!

Polo Lacoste i wieczorowa kreacja:
Więcej o: