La Mania - światowy poziom w polskim wydaniu

La Mania to nowa marka na polskim rynku, której siła leży w świetnych projektach, znakomitej strategii i odpowiednim zapleczu finansowym. Jest doskonałym przykładem na to, że w Polsce można robić modę na światowym poziomie.

Za sukcesem marki, którą już pokochały polskie gwiazdy stoją znakomita projektantka, znana z marki Portofino - Magdalena Butrym oraz Joanna Przytakiewicz, która prywatnie jest związana z Janem Kulczykiem. Jedną z wielbicielek i ambasadorek marki została Anja Rubik.

Dla mnie styl La Manii to doskonałe połączenie Miu Miu, Jil Sander i Chanel, a więc światowej klasyki." - powiedziała Anja Rubik.

To samo nasuwa się nam po obejrzeniu lookbook'u kolekcji La Mania na jesień/zimę 2010/2011. Kolejnym skojarzeniem jest znana z prostoty Victoria Beckham, której minimalistyczne, ale proste projekty zyskały uznanie angielskiej izby mody. W obu kolekcjach dominują proste, eleganckie sukienki, jednak styl marki La Mania jest bardziej subtelny. Zmysłowość przesunięta została na drugi plan. Na pierwszy wysuwa się wytworny minimalizm, który sprawdza się zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem.

Nasz styl nazwałabym nowym minimalizmem. Neutralna paleta kolorów, zdecydowana konstrukcja i czyste linie wydobywają z kobiecej sylwetki jej naturalny wdzięk." - mówi Magdalena Butrym.

Kreacje z kolekcji La Mania charakteryzują się wysoką jakością. Uszyto je z kaszmirowych wełen i delikatnych dzianin. Fasony są proste, ale kobiece. Kolory są stonowane, bo projektantka uważa, że nie powinny one tłumić osobowości, a ja upiększać i podkreślać. La Mania to klasa i dyskretny szyk w najlepszym wydaniu.

GALERIA!

Więcej o: