Otwarcie Wolf Bracka - już dziś rano!

Już dzisiaj długo zapowiadane otwarcie luksusowego domu handlowego Wolf Bracka w Warszawie z butikami Gucci, YSL i Lanvin. Zajrzyjcie do środka dzięki naszej galerii.

Mimo kontrowersji (mieszkańcy ulicy Brackiej zostali pozbawieni naturalnego światła) i miesięcznego opóźnienia, progi domu handlowego vitkAc (bo tak brzmi oficjalna nazwa) przestąpili właśnie pierwsi klienci. Budynek jest inwestycją rodziny Likusów i próbą rozwiązania problemu niechętnego wchodzenia luksusowych marek na polski rynek. Największe holdingi dóbr luksusowych często prezentowały stanowisko, że w otworzeniu pierwszego butiku w Polsce przeszkadza im tylko brak dostatecznie luksusowej lokalizacji.

Taką ma zapewnić olbrzymi  (ponad 20 tys. mkw. powierzchni) dom handlowy projektu prestiżowej pracowni śp. Stefana Kuryłowicza. Z zewnątrz budynek wyróżnia szlachetny czarni granit i szkło, a w środku granitowi towarzyszą jeszcze beton i stal.

W środku usytuowane są butiki takich marek jak sklepy marek Gucci, Yves Saint Laurent, Bottega Veneta, Diesel Black Gold Lanvin i Giorgio Armani (tańsze Emporio Armani właśnie nieodwołalnie znika z mapy Warszawy). Nie mogło zabraknąć też ukochanego dziecka inwestora - Likus Concept Store. W nim znajdziemy ubrania m. in. Balmain, John Galliano, Michael Kors, Rick Owens i Viktor&Rolf.

Jeszcze więcej luksusowych brandów czeka na piętrach - pierwsze jest przeznaczone dla mężczyzn, a na drugim znajdziemy modę damską i dziecięcą. Zamiast sklepów zbudowano tam otwarta przestrzeń z cornerami marek, co wydaje się mniej krępujące dla klienta, który może sobie pozwolić co najwyżej na apaszkę. Drzwi przymierzalni ozdobiono reprodukcjami słynnych malarzy miedzy innymi średniowiecznego mistrza Hieronima Boscha. Przewrotne, klient kupujący płaszczyk w cenie samochodu może sobie w międzyczasie pooglądać wyobrażenia piekła.

Stoiska prezentują jesienno zimowe kolekcje ekskluzywnych marek, prosto z wybiegu. Można kupić między innymi projekty: Celine, Alexander McQueen i McQ, Stella McCartney, Chloe, Givenchy, Balenciaga, D&G, Jil Sander, Paul Smith, Dsquared2, Marc jacobs czy Jimmy Choo.

W czasie wieczoru prasowego nie można było dokonać zakupów, ale wszystkie ubrania i dodatki zachęcały do oglądania z bliska, dotykania, fotografowania. Na pocieszenie dla tych, którzy o futerku Balmain mogą tylko pomarzyć, serwowano szampana i przekąski.

Zajrzyj do budynku Wolf Bracka vitkAc i zobacz co można tam kupić w naszej GALERII!

Więcej o: