Parkwood Topshop Athletic Ltd.? To nowa firma odzieżowa należąca do Topshopu i... Beyoncé

Skuteczna bizneswoman i fanka Topshopu - wszyscy wiemy, że Beyoncé ma wiele twarzy. Diwa popu coraz głębiej wchodzi w świat "fashion".

Kiedy inne wokalistki lansują limitowane kolekcje dla popularnych odzieżówek (Rihanna dla River Island, Rita Ora dla Adidas), Bey idzie o krok dalej. Gwiazda, która cieszy się statusem ikony stylu casual, po raz kolejny inwestuje w modę. Po rodzinnej marce House of Deréon, przyszedł czas na wspólny projekt z Topshopem. Za pieniądze wokalistki i Sir Philipa Greena powstanie marka-córka specjalizująca się w ubraniach i dodatkach do tańca i fitnessu. Dzięki targetowanym kampaniom Adidas i Nike czy kolekcjom takim jak Alexander Wang dla H&M, odzież sportowa stała się nieodłączną częścią mody streetowej. Możemy się więc spodziewać, że projekty od pani Knowles-Carter zobaczymy na ulicach, a nie na siłowniach.

Spółka Parkwood Topshop Athletic będzie miała osobne biura niż Topshop i osobną nazwę marki, a brytyjska sieć ma być tylko jednym z jej dystrybutorów. Pierwsza kolekcja najprawdopodobniej trafi do sprzedaży jesienią przyszłego roku. Sama Beyoncé jest zachwycona nowym wyzwaniem:

Nie mogłam marzyć o lepszym partnerze [biznesowym]. Zawsze uwielbiałam Topshop za dokonania w modzie i nowatorskie myślenie. Praca z zespołem rozwoju produktu [...] jest ekscytująca, a ja nie mogę się doczekać, żeby włączyć się w każdy etap tej współpracy - mówi diwa popu.

Na pewno my też będziemy śledzić kolejne etapy nowego modowego przedsięwzięcia.

W stylu Beyoncé:

Więcej o: