Acne, Versace i Sonia Rykiel nareszcie w Polsce! Warszawski dom handlowy VITKAC rozszerza portfolio marek

Gdy w polskiej modzie mówi się o kryzysie, przypieczętowanym aferą w spółce ZIEŃ Sp. z o. o., rynek dóbr luksusowych z importu ma się całkiem nieźle. Warszawski VITKAC wprowadza na jesień aż 12 nowych luksusowych marek.

Na scenie Joanna Horodyńska w stroju Marni AW15 i zabójczych butach od Stelli McCartney, na stołach kwiaty i eleganckie przekąski, a wśród gości cudowna Misia Furtak - tak wyglądała konferencja prasowa w VITKACu. Powody do spotkania były ważkie - luksusowy dom handlowy wprowadza do oferty aż 12 nowych marek.

Konferencja w VIKTAC: Joanna Horodyńska w stylizacji dostępnej w DH VITKAC, Misia Furtak, ekspozycja nowych kolekcji (autorzy: Kamil Szostak i Paweł Talaga)fot. Izabela Marchwiana

W momencie, gdy na rodzimym rynku mody kolekcje prezentuje się nieregularnie i nie brakuje afer, sektor dóbr luksusowych dynamicznie się rozwija. Chodzi jednak o ubrania i dodatki z importu, legitymizowane przez znane nazwiska lub długą historię domów mody. Warto zauważyć, jak szybko torebki Michaela Korsa rozlały się po polskich ulicach (choć większość z nich pochodzi zapewne z podwarszawskiego outletu). Teraz VITKAC planuje pokazać, że składniki marki Kors to nie tylko wizerunek charyzmatycznego projektanta i torebki ze skóry saffiano. Ubrania w kultowym za oceanem stylu "american sportswear" już wkrótce kupimy w Warszawie.

Sylwetki z pokazu Michael Kors jesień-zima 2015East News

Poczynając od sezonu jesień-zima 2015 do oferty VITKACa trafia aż 12 nowych marek, w tym wyraziste i kontrowersyjne Versace, kobieca Sonia Rykiel, konsekwentne ETRO czy eteryczne See by Chloe. Dla branży mody najważniejszy nowy nabytek to zapewne Acne, marka ciesząca się statusem kultowej. Osadzona w sercu Sztokholmu, od prawie 20 lat popularyzuje skandynawski design w najlepszym gatunku i skutecznie ucieka od schematów "ładnej" mody.

Chcesz poznać wszystkie nowe marki DH VITKAC? Zajrzyj do GALERII

Więcej o: