Balmain dla H&M: szał pod sklepem na Marszałkowskiej. "Jestem tu od 3 rano, ale niektórzy stoją od wczoraj" [WIDEO]

Luksusowa kolekcja Balmain dla H&M trafiła do sprzedaży dziś o 9. Kolejka wypełniła całą Marszałkowską, klienci czatowali przez całą noc, H&M rozdawał kawę i rogaliki. A później zaczęło się piekło.

Datę ogólnoświatowej premiery limitowanej kolekcji Balmain dla H&M wyznaczono na 9.00 rano 5 listopada. Jednak pierwsi klienci ustawili się w kolejce wczoraj, tuż po 22:00. Inni - przyjechali do Warszawy nad ranem i prosto z dworca kolejowego pobiegli pod H&M. Po całonocnej warcie nerwy zaczynają puszczać, atmosfera w sercu kolejki była więc gorąca. Nie wiadomo, ile osób przyszło do H&M się ubrać, a ile wykupić pół kolekcji do odsprzedaży. Limitowane kolekcje H&M biją rekordy popularności w serwisach aukcyjnych, a ceny z drugiej ręki sięgają 200-300%. Na Allegro można już znaleźć hity kolekcji.

Balmain dla H&M na Allegroscreen Allegro

W szale zakupów normy społeczne przestają obowiązywać, liczy się efekt. Podczas kręcenia materiału obserwowaliśmy, jak elegancki pan z pieskiem rasy York próbuje wepchnąć nastoletnią córkę na front kolejki. Udało się, ale na krótko - rada kolejkowa zażądała wydalenia uzurpatorki. W grupce najbliżej wejścia pierwsze przepychanki zaczęły się na długo przed "godziną zero". Klienci czekali w napięciu, ze wzrokiem wlepionym w drzwi butiku, konsekwentnie odmawiali rozmów przed kamerą. Pełne skupienie.

Zmarzniętym rozdawano gorącą kawę, a porządku pilnowali ochroniarze o prawdziwie anielskiej cierpliwości. Najtrudniejsze zadanie czekało ich o 9.00. Gdy otwarto szklane drzwi H&M, tłum z impetem rzucił się naprzód. Chwytano wszystko, co wpadło pod ręce. Jeśli się nie przyda, zdobycz zawsze można sprzedać z wysoką marżą albo wymienić się z innymi uczestnikami szaleńczych zakupów. Sukienka za żakiet, naszyjnik za koszulę (scenki rodzajowe z naszego Snapchata poniżej). Kolekcja została zmieciona w przeciągu kilku minut.

 

Szaleńczy wyścig do wieszaków i podobne emocje towarzyszyły przedsprzedaży dla gwiazd, VIPów i mediów, która odbyła się we wtorkowy wieczór na Torze Wyścigów Konnych Służewiec. Tam nie było całonocnej kolejki, tylko elegancki bankiet, ale walka o ubrania była równie bezkompromisowa.

 

Limitowane kolekcje od projektantów w H&M zawsze sprzedają się doskonale. Najlepiej - te najbardziej wystawne, jak Versace z 2011 r. czy teraz Balmain. H&M realizuje plan sezonowej współpracy z luksusowymi projektantami od 2004 r. Kolekcję dla sieciówki stworzyli m. in. Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Alexander Wang czy dom mody Lanvin. Sekret sukcesu najnowszej kolekcji, Balmain dla H&M? Bardzo intensywna promocja, genialny marketing i atmosfera luksusu. Za bogato zdobioną sukienkę z aktualnej kolekcji Balmain trzeba zapłacić aż 45 tysięcy, podobna kosztuje w H&M "tylko" 1999 zł.

Tak zakupy limitowanej kolekcji H&M wyglądały 4 lata temu. Choć na kolekcję Versace czekano od 4 rano, atmosfera była znacznie spokojniejsza:

Więcej o:
Skomentuj:
Balmain dla H&M: szał pod sklepem na Marszałkowskiej. "Jestem tu od 3 rano, ale niektórzy stoją od wczoraj" [WIDEO]
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX