Scarlett Johansson i Matthew McConaughey trzeci raz dla Dolce & Gabbana. On zupełnie odmieniony, ona seksowna jak zwykle [ZDJĘCIA + WIDEO]

Scarlett niczym blond Bellucci, a McConaughey z wąsami i brodą. Wyglądają jak tradycyjna włoska rodzina?

Ona niemal zawsze na ekranie wciela się w seksbomby. On z kolei kiedyś grywał samych przystojniaków, za to dziś robi wszystko, by odciąć się od wizerunku łamacza kobiecych serc. To chudnie, to z kolei przybiera na wadze do kolejnych ról, pozwala się oszpecać, postarzać, innymi słowy im wygląda gorzej, tym czuje się i gra lepiej. Ale w najnowszej kampanii perfum Dolce & Gabbana Matthew McConaughey znów jest zniewalający, choć nie w klasyczny sposób. Otóż na zdjęciach ma gęstą brodę oraz wąsy, jest też ciemnym brunetem. A Scarlett Johansson jak zwykle zachwyca, tym razem niczym blondwłosa Monica Bellucci:

Scarlett Johansson i  Matthew McConaughey dla Dolce & GabbanaDolce & Gabbana/mat.promocyjne

To już trzecia kampania włoskiego duetu, w której oglądamy Johansson i McConaughey'a. Choć on jest twarzą marki od 2008, a ona od 2009 roku po raz pierwszy na planie spotkali się 2 lata temu. Najpierw wystąpili razem w krótkim filmie reklamowym w reżyserii samego Martina Scorsese, później na potrzeby kampanii na kalifornijskiej plaży sfotografował ich słynny Peter Lindbergh:

Poprzednie sesje z udziałem hollywoodzkich aktorów były pełne glamouru, eleganckie, klasyczne. Najnowsza odnosi się zaś do sycylijskich tradycji, na których tak mocno opiera się DNA włoskiej marki Dolce & Gabbana. Scarlett i Matthew siedzą przy drewnianym stole nakrytym białym obrusem wraz z nestorką rodu oraz kilkoma Włochami z klanu. Choć różnią się od reszty biesiadników, to widać, że w tym towarzystwie czują się swojsko i swobodnie. Stąd też napis, jaki pojawia się pod głównym zdjęciem z kampanii: #theOneDGFamily, czyli "jedna wielka rodzina Dolce & Gabbana".

Marka udostępniła także nagranie zza kulis nowej kampanii perfum The One. Możecie obejrzeć je poniżej:

A w naszej GALERII znajdziecie pierwsze zdjęcia z kampanii

Więcej o: