Jest wiele kampanii bez retuszu, ale ta od & Other Stories jest wyjątkowa - widać blizny, tatuaże, a nawet włosy pod pachami...

17.12.2015 14:14
Kampania bielizny & Other Stories

Kampania bielizny & Other Stories "For Women, From Women" (mat. prasowe & Other Stories)

&Other Stories, marka grupy H&M, znów staje w awangardzie współczesnej reklamy.

Nasza ulubiona sieciówka, której nie ma w Polsce - tak zwykłyśmy mówić o & Other Stories. Ale marka grupy H&M robi dużo, żeby być kojarzona z czymś więcej, niż tylko dobry design i mocno ograniczona sieć dystrybucji. & Other Stories przoduje w innowacyjnych kampaniach reklamowych, które pokazują odmienność w zaskakująco normalny sposób. Pozowała dla nich m. in. dziewczyna z wyraźnym zezem, a jesienną kampanię przygotowała w 100% trasseksualna ekipa, z modelką Hari Nef na czele.

Valentijn De Hingh i Hari Nef w kampanii & Other Stories jesień-zima 2015Amos Mac / mat. prasowe & Other Stories

Transseksualne modelki Valentijn De Hingh i Hari Nef w kampanii & Other Stories jesień-zima 2015

Gdy Hari świętuje kolejny etap kariery - debiut w ambitnym serialu "Transparent", szwedzka marka odwraca akcenty. Tym razem pokazana jest hipernormalność, czyli zwyczajne ciała zwyczajnych kobiet w zwyczajnym oświetleniu. Na kampanię pt. "For Women, By Women" (Dla kobiet, od kobiet) składają się trzy różne sesje, autorstwa szwedzkiej fotografki Hedvig Jenning. Na zdjęciach wystąpiły dwie Szwedki - blogerka Helin Honung i copywriterka Ida Jagerfelt, oraz wiolonczelistka z Nowego Jorku Kelsey Lu McJunkis. Z tej trójki tylko McJunkis zdarza się pozować do zdjęć profesjonalnie, zawsze z buntowniczo zarośniętymi pachami. Choć wszystkie są młode i szczupłe, nie brakuje im niedoskonałości - pieprzyków czy blizny po wyrostku Idy, naturalnych fałdek i zmarszczek mimicznych.

Kampania bielizny & Other Stories mat. prasowe & Other Stories

Kampania & Other Stories szybko stała się popularnym tematem w mediach, także za Oceanem - mimo, że w stanach znajdują się tylko dwa butiki marki. Jest porównywana do podobnych inicjatyw - kampanii "Nie jestem Aniołkiem [Victoria's Secret]" marki plus size Lane Bryant czy słynnych sesji reklamowych Aerie, w których wystąpiła m. in. aktorka Emma Roberts. Szwedzi idą jednak o krok dalej, co szczególnie widać na zdjęciach z blond copywriterką. &Other Stories zrezygnowało nawet z manipulacji oświetleniem, wręcz przeciwnie, ciało "modelki" wyeksponowane jest w naturalnym świetle, które bezlitośnie podkreśla bladą skórę i każde znamię. Czy to początek naturalistycznego trendu w fotografii reklamowej? Wygląda na to, że reklamy przyszłości będą wyglądały jak... prywatne zdjęcia.

KAMPANIA BIELIZNY & OTHER STORIES BEZ PHOTOSHOPA - ZDJĘCIA

 

Zobacz także
Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane