Iga Lis twarzą marki La Mania. Reklamuje nową linię na Walentynki [ZDJĘCIA]

Kolejny sukces 15-letniej córki Kingi Rusin i Tomasza Lisa.

Już wiemy, jak Iga Lis znalazła się na Instagramie La Manii, marki Joanny Przetakiewicz. Zdjęcie zapowiadało tajemniczy projekt - jak się okazuje, kolekcję walentynkową. Z okazji święta zakochanych marka wypuściła limitowaną linię bluz i T-shirtów #KissKissMania. Nowości, które wejdą do sprzedaży w piątek, zdobią usta wyhaftowane metodą flokowania.

Today on set with @iga_lis at @zorzabistro ?????? Stay tuned - secret soon to be revealed! ????#lamania #fashion #backstage

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika www.lamania.eu (@lamaniafashion)


Wybór Igi Lis na twarz nowej linii wydaje się bardzo rozsądny. W końcu Walentynki najbardziej przeżywa młodzież i to ona wydaje się najważniejszą grupą odbiorców dla nowych bluz i T-shirtów. Jest tylko jedno ale - jak przystało na La Manię, ceny nie należą do niskich. Za T-shirt z ustami trzeba zapłacić aż 390 zł, a za bluzę 490 . Oczywiście to i tak ułamek ceny w porównaniu z wieczorowymi propozycjami marki Przetakiewicz.

Zwróćcie uwagę, że luksusowy dom mody coraz odważniej realizuje strategię "odmładzania" marki, coraz lepiej trafiając do młodszej klientki. Niedawno ukazał się lookbook La Manii z udziałem 18-letniej finalistki "Top Model" Karoliny Pisarek, teraz przyszedł czas na 15-letnią Lis. Mimo młodego wieku, córka pary dziennikarzy ma już na koncie kilka sukcesów - kontrakt ze świetną agencją Model Plus, wzmiankę w amerykańskim portalu Models.com oraz udział w ostatnim pokazie MMC (zdj. poniżej).

Iga Lis w reklamie kolekcji La Mania #KissKissMania - ZDJĘCIA

Więcej o karierze Igi TUTAJ

MMC wiosna-lato 2016 - pokazFilip Okopny


Więcej o: