Moda sportowa made in Poland. Poznajcie markę Cardio Bunny [ZDJĘCIA]

07.02.2016 12:21
Sesja wizerunkowa marki Cardio Bunny

Sesja wizerunkowa marki Cardio Bunny (mat. prasowe Cardio Bunny)

Jesteśmy coraz bardziej aktywne, nic dziwnego więc, że sektor mody fitness rozwija się bardzo dynamicznie. Najwyższy czas, żeby zadebiutowały w nim młode polskie marki.

W zeszłym tygodniu byłam na zajęciach z pole dance. Przebiegły bez komplikacji, poza jedną nietypową scenką. Pojawiła się nowa uczestniczka, a wraz z nią - jej strój. Świetny stanik sportowy z paskami skrzyżowanymi na plecach wywołał na sali dyskusję. Czy jest usztywniany, czy zapięcie nie uwiera, aaa, to ta nowa marka, tak, słyszałam o niej. Ja nie słyszałam, zamilkłam więc i obiecałam sobie research na własną rękę. Dzień później dostałam mailem informację prasową o nowej polskiej inicjatywie - Cardio Bunny.

Biustonosze sportowe Cardio Bunnymat. prasowe

Choć w mojej szkole tańca zachwyty wywołał biustonosz, nowa marka szczyci się przede wszystkim legginsami. Jedne z nich pokryte są abstrakcyjnymi wzorami w stylu malarstwa Pollocka. Oprócz estetycznego wyglądu, Cardio Bunny obiecuje tez coś ekstra - specjalna apertura "Itofinish Kelp" ma pomóc wysmuklić sylwetkę i zredukować cellulit. Takie cuda mają zdziałać witaminy i mikroelementy uwięzione w tkaninie. Podchodzę sceptycznie, ale przyznaję, że kiedyś sprowadziłam podobne magiczne rajtki z Francji i skóra wyglądała po nic całkiem dobrze. Polskiej marce należącej do Pauliny Ciecierskiej pewnie też dam szansę, a wydatek uzasadnię presją (wysportowanej) grupy rówieśniczej.

Sesja wizerunkowa Cardio Bunnycardiobunny.pl

Ceny Cardio Bunny nie należą bowiem do najniższych - są porównywalne z zagraniczną konkurencją (ok. 179 zł za stanik, 229 zł za legginsy, obecnie w promocji). Nie powinno to jednak przeszkodzić marce w szybkim rozwoju - startuje dobrze przygotowana, z profesjonalnym sklepem internetowym i, co najważniejsze, wpisuje się w mocny trend. Ćwiczą wszyscy, coraz częściej zwracamy też uwagę na estetykę, zamiast wybierać wyciągnięty T-shirt jak ze szkolnego "stroju od WFu". Na tę dynamicznie rozwijającą się kategorię rynku otwierają się także polskie marki - w Showroom.pl nie tak dawno temu wydzielono osobną kategorię "Active Wear", na razie reprezentowaną dość skromnie. Cardio Bunny debiutuje więc w najlepszym momencie i, co najważniejsze, z dobrym produktem.

Kolekcja Cardio Bunny - ZDJĘCIA

Jeśli poczułyście się głodne ćwiczeń, polecamy coś od naszych koleżanek z Fitness.sport.pl:

Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane