Przełom w "Sports Illustrated". Na łamach magazynu pojawią się dwie modelki plus size i... 56-latka

10.02.2016 16:04
Tak różnorodnego piękna w "Swimsuit Issue" jeszcze nigdy nie oglądaliśmy...

Raz do roku cała Ameryka żyje ultraseksownym wydaniem specjalnym "Sports Illustrated". "Swimsuit Issue", czyli numer bikini, ukazuje się od 1964 r., zawsze według prostego scenariusza: piękne kobiety, skąpe stroje kąpielowe i egzotyczne plaże. Wydawnictwo można potraktować jako swoistą kronikę standardów piękna - pozowały dla niego najbardziej seksowne modelki (a okazjonalnie i i sportsmenki) świata. A w kwestii standardów zmienia się bardzo dużo...

W zeszłym roku po raz pierwszy w historii na łamach magazynu ukazały się zdjęcia kobiet o pełniejszych kształtach: w regularnej sesji wzięła udział Robyn Lawley, a w reklamie kostiumów kąpielowych Swimsuitsforall - Ashley Graham.

 


W 2016 r. Graham awansuje do grona regularnych modelek "Swimsuit Issue", obok atrakcyjnej i wcale nie chudej zawodniczki judo - Rondy Roussey, a producent bikini idzie jeszcze o krok dalej. Do Ashley dołączyły czarnoskóra modelka plus size Philomena Kwao oraz 56-letnia Nicola Griffin. Wszystkie pozują w identycznych złotych bikini na tle karaibskiej plaży. Szczególne emocje budzi Griffin, najstarsza modelka w historii "Sports Illustrated".

#newyorkcity #ilovemyjob #modellife

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Nicola Griffin (@nicolajgriffin)

 

Nie chodzi o to, żeby mieć 20 lat i 1,78 m wzrostu, to już nas nudzi. Mamy różne rozmiary i różny wiek. I to jest piękne - jesteśmy prawdziwymi kobietami. [...] Moje dzieci nie mogły w to uwierzyć, wciąż piszą do mnie i pytają, czy to prawda, czy na pewno będę w tej reklamie. Uważają, że to wspaniałe. Chociaż gdy słyszę, że jestem najstarszą modelką "Sports Illustrated", to czuję się, jakbym dobiegała 80! - śmieje się Nicola Griffin w rozmowie z Daily Mail.

Po Swimsuitsforall spodziewaliśmy się odważnej kampanii - w przeszłości markę reklamowała np. puszysta modelka Denise Bidot, bez retuszu i w całym majestacie swojej "pomarańczowej skórki".

Denise Bidot w kampanii marki swimsuitsforallswimsuitsforall.com

To "Sports Illustrated" przechodzi rewolucję. Choć trudno w to uwierzyć, przed 2015 r. nie ukazała się tam nigdy reklama kostiumu kąpielowego w rozmiarze powyżej 36, o pokazywaniu dojrzałego piękna nie wspominając...

Zobacz ZDJĘCIA

Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane