Polscy projektanci nago. Moda na rozbieranie artystów dotarła do Polski?

Magazyn Viva!Moda wychodzi w nowej, odświeżonej wersji, a pierwszy numer promuje nietypowa sesja. Modelki ubrano, projektantów rozebrano.

W nowym numerze "Viva!Moda" polskich projektantów w różnych odsłonach negliżu sfotografowała Zuza Krajewska. Niektórzy rozebrali się do rosołu, inni sprytnie ukryli się za ciałami modelek (Mariusz Przybylski) albo skrawkami ubioru (Ewa Minge). Gosia Baczyńska, która nie lubi swoich zdjęć, pojawia się dyskretnie - gdzieś za odbiciem lustrzanym nagiej modelki. Największe emocje, także na fanpage'u Luli, wzbudziły jednak zgrabne pośladki Mariusza Brzozowskiego.

Taki prezent na Dzień Kobiet od Paprotek :O :)

Opublikowany przez Lula.pl na 8 marca 2016


W sesji stylizowanej przez Agnieszkę Ścibior projektantom towarzyszą dwie modelki ubrane w ich projekty (Ola Kowal i Maddie Kulicka). Nagość artystów jest potraktowana dosłownie i w przenośni - zostali namówieni na szczere zwierzenia o swojej pracy i znaczeniu negliżu w modzie. Na kartach "Viva!Moda" znajdziecie też zdjęcia i wypowiedzi m. in. Joanny Przetakiewicz, Agnieszki Maciejak i Łukasza Jemioła. O dziwo, zabrakło za to polskiego pioniera seksownych zdjęć, Dawida Wolińskiego.

Do not disturb #rules #relax #hair #coolpool #fun

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Dawid Wolinski (@dawid_wolinski)

Atrakcyjny projektant lubi prezentować w internecie swoje stylizacje i wypielęgnowane ciało, do tego stopnia, że w jego kanałach social media nie dominują sukienki, a... on sam. Nie jest w tym osamotniony, raczej przeszczepia do Polski pewien trend kultu projektanta i jego urody.

Marc Jacobs Bang, reklama zapachumat. prasowe Marc Jacobs

Marc Jacobs sprzedaje swoje piękne ciało jako ważną część marki od lat, czyli odkąd pozbył się młodzieńczego tłuszczyku i wyrobił mięśnie brzucha na siłowni. Jacobs rozbierał się m. in. w "New York Magazine" i kampaniach - Coli Light i perfum swojej marki. 52-letni projektant słynie też z odważnego profilu na Instagramie, a gdy przypadkowo wrzucił tam zdjęcie penisa, mało kto uwierzył, że miało być wysłane jako wiadomość prywatna. Urody nie wstydzi się także Olivier Rousteing, cudowne dziecko domu mody Balmain i król Instagramu. 30-latek słynie ze zmysłowych ust i zadbanej klatki piersiowej. M. in. dzięki wysiłkom w social media, ubrania od Rousteing biją rekordy sprzedaży.

?????? #Dubai #xmasneverfeltsoGood

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika OLIVIER R. (@olivier_rousteing)


Jeśli nadal dziwi was widok projektantów w roli modeli, w dodatku w negliżu, powinniście się przyzwyczaić. W epoce social media najwięcej zyskują marki, za którymi stoi rozpoznawalna twarz (i ciało). Anonimowy produkt został zastąpiony przez gadżet, firmowany przez człowieka-instytucję. Projektanta, osobowość telewizyjną, gwiazdę, przystojniaka.

ZDJĘCIA

Pamiętacie seksowną kampanię Paprocki & Brzozowski?

Więcej o: