Ta kobieta ma 60 lat i po raz pierwszy reklamuje kostiumy kąpielowe. To przełom w modzie plażowej?

28.03.2016 15:08
Przełom w reklamie kostiumów kąpielowych? Yasmina Rossi w kampanii mody plażowej Land of Women x The Dreslyn

Przełom w reklamie kostiumów kąpielowych? Yasmina Rossi w kampanii mody plażowej Land of Women x The Dreslyn (mat. prasowe Land of Women x The Dreslyn)

Macie dość reklam kostiumów kąpielowych, które przemawiają tylko do mężczyzn?

Kilka lat temu świat mody zachłysnął się pięknymi 40-latkami (głównie dawnymi top modelkami), później przyszedł czas na siwowłose piękności koło 80-tki (patrz: Helena Norowicz). Rok 2016 może z kolei należeć do pokolenia 60-latek. Właśnie teraz dojrzałe kobiety odważnie wchodzą do sfery modelingu bikini, dotąd zarezerwowanej dla ich najmłodszych córek czy nawet nastoletnich wnuczek.

Kampania #SwimSexy Swimsuitsforall z nietypowymi modelkami - ukaże się na łamach Swimsuitsforall

Najpierw w reklamie marki Swimsuitsforall wystąpiła 56-letnia Nicola Griffin (fot. powyżej). Kampania ukazała się na łamach kultowego "Swimsuit Issue", numeru specjalnego "Sports Illustrated". Teraz w kostiumie (choć jednoczęściowym) pozuje najbardziej znana modelka z tej kategorii wiekowej, babcia dwójki wnucząt, Yasmina Rossi. Francuzka dorabiała jako modelka już w młodości, jednak prawdziwą karierę zrobiła dopiero po 50-tce - na fali popularności efektownych siwych fryzur. Stała się potrzebna, gdy marki odzieżowe zrozumiały, że powinny bardziej aktywnie walczyć o uwagę klientów w średnim wieku. Dziś Yasmina ma 60 lat i wspaniałe ciało, które podobno zawdzięcza ekologicznej żywności.

Remember... Skin always fascinated me since child , so fragile and so strong, such perfection holding , hosting me, delimiting my space, home for my journey on this planet... Amazing to think that is made as the mud, the rocs, the water, all the elements we can found in nature ... I can relate to the Skin of trees, rocks, water, flowers 's petals, egg shells, crystals, feathers, nacre, all textures' wonders , we can feel the wind's touch the same... We are organic beings as all nature that surround us ... Sacred Land in and out ...refuge for my Soul? Primal , natural, posture of the source to resource...Primordial. #naturedesignisperfect#skinwonder#foetalposition #primordialbeing #organic#organicbody#yogibody#silverwhitehair #eggshape#sourceoflife#peace#texture#harmony#sanctuary#nudeyoga#cosmoslink#artiseverywhere #lechuzabeach #malibu #iphoneonly #selfportrait #nomakeup#nofilter#noretouch#rawiphonephotography#

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Yazemeenah Rossi (@yazemeenah)


Właśnie została twarzą kolekcji minimalistycznych ubrań na lato, stworzonej przez markę Land of Women dla amerykańskiego sklepu The Dreslyn.

Ta kobieta emanuje zdrowiem i witalnością. Jest pewna siebie, pracuje jako artystka, bardzo dba o siebie. Nasza kolekcja powstała dla kobiet obytych, inteligentnych i pewnych siebie, u których te cechy są od razu widoczne - uzasadnia wybór modelki właścicielka The Dreslyn.

Linia składa się z prostych kostiumów kąpielowych i uzupełniających je ubrań z mieszanki lnu i jedwabiu. Wszystko jest bardzo subtelne, eleganckie, "bez wieku" - podobnie jak sama modelka. Estetyka zdjęć nawiązuje do baletu i jogi, a ciało Rossi nie zostało poprawione w Photoshopie - wyraźnie widać zmarszczenia skóry i rozstępy na biodrach. Wszystko to wskazuje, że reklama wreszcie skierowana jest do kobiety, która planuje na wiosenne zakupy, a nie do jej partnera.

60-letnia Yasmina Rossi w kampanii kolekcji plażowej Land of Women - ZDJĘCIA

Więcej o Yasminie Rossi >>>

Czy w Polsce też doczekamy się, że reklamy kostiumów kąpielowych przestaną wyglądać jak wygenerowane komputerowo?

Natalia Siwiec w kampanii kostiumów kąpielowych Gabbianomat. prasowe Gabbiano

Skomentuj:
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane