Ola Rudnicka zmieniła wizerunek dla Kupisza. Tak wygląda w kampanii kolekcji "Gangsta"

Polka, która z łatwością podbiła Paryż kojarzy się z subtelnością. Jednak u Kupisza jest brutalną dziewczyną "z trudnej dzielnicy".

Robert Kupisz chwilowo zrezygnował ze współpracy z absolwentami "Top Mode" i zatrudnił polską top modelkę Olę Rudnicką. Zaliczana do 50 najważniejszych nazwisk branży według Models.com, do grona top modelek przebiła się, gdy rozjaśniła włosy na biały blond. Dzięki temu Ola ma mocno ukształtowany wizerunek blond nimfy, romantycznej, kruchej i delikatnej dziewczyny.

Ola Rudnicka w Numero TokyoEllen Von Unwerth / Numero Tokyo

Jednak Robert Kupisz i fotografujący kampanię Marcin Tyszka pozwolili Rudnickiej "wyjść z roli". Zgodnie z duchem kolekcji "Gangsta", modelka jest ucharakteryzowana na dziewczynę z gangu. Kalkomanie imitują bogatą kolekcję tatuaży (także na twarzy), spodnie opuszczone są nisko, dresy kontrastują z cekinowymi wykończeniami. Na zdjęciach wyraźnie podkreślone są też grube białe skarpety frotte, w miejskiej modzie skodyfikowany symbol niewyrafinowanych chłopaków "z siłki". Nawet znak rozpoznawczy modelki, aureola z włosów, jest zamaskowany niedbałą, trochę sklejoną fryzurą.

Sesja reklamowa dla Kupisza na pewno pomoże Oli Rudnickiej wyjść z szufladki, a samemu projektantowi współpraca z tak znaną modelką może przynieść rozgłos, także poza granicami kraju. Czyżby Kupisz planował podbój Zachodu?

OLA RUDNICKA W KAMPANII KUPISZ "GANGSTA" - ZDJĘCIA

Więcej o: