Legendarne walizki Louis Vuitton w wersji mikro. Tak naprawdę to... etui na telefon. Bardzo drogie etui na telefon

"It-case" zamiast "it-bag"? Tak twierdzi Louis Vuitton...

Tekst pochodzi z serwisu Fashionpost.pl.

Nie od dziś wiemy, że to akcesoria, a głównie torebki, zapewniają największe przychody popularnym markom i najbardziej prestiżowym domom mody. Tym bardziej, jeśli niektóre z nich z marszu opanują ulice i podbiją serca fashionistek, zyskując w danym sezonie tytuł "it-bag". Tak było chociażby w ostatnim czasie z torebką "Dionysus" Gucci, "The Pierce" od J.W. Andersona czy "Faye" od Chloe. Zakończone właśnie tygodnie mody pokazały zgodnie z oczekiwaniami, że przyszłą wiosną o ten tytuł ubiegać się będą całe zastępy fantastycznych modeli zaprojektowanych przez najbardziej kreatywnych twórców, począwszy od Demny Gvasalii, a na Phoebe Philo kończąc. Wszystko jednak wskazuje też na to, że będą miały one poważną konkurencję w postaci etui na iPhone'a od Louis Vuitton, o którym mówi obecnie cała branża.

Większość z nas przyzna się pewnie, że oglądając ostatni pokaz Louis Vuitton po raz pierwszy, nie zwróciło nawet uwagi na małe "case'y", jakie modelki trzymały w rękach paradując po wybiegu w najnowszych projektach Nicholasa Ghesquiere'a. Jednak kilka dni po zakończeniu tygodnia mody w Paryżu to właśnie wyjątkowe etui jest na ustach wszystkich redaktorów i fashionistów, z których wielu już teraz przewiduje, że pobije on totalne rekordy popularności w przyszłym sezonie.

"Case", który występuje w wielu wariacjach kolorystycznych, począwszy od klasycznego dla marki brązu, a kończąc na metalicznej czerwieni i błękicie, swoim designem nawiązuje do, kultowej już, torebki La Petite Malle. Model, jednoznacznie nawiązujący do tradycji i dziedzictwa Louis Vuitton, był pierwszym, jaki Ghesquiere zaprojektował po objęciu sterów marki i z marszu stał się sprzedażowym hitem.

"La Petite Malle" była swego czasu jednym z najpopularniejszych modeli wśród gwiazd mody ulicznej i wszystko wskazuje na to, że jej pomniejszona i bardziej "technologiczna"wersja osiągnie podobny, jeśli nie większy sukces. Tym bardziej, jeśli spojrzymy na cenę - ceny standardowych etui od LV wahają się między 295 a 445 dolarów, za "La Petite Malle", trzeba zapłacić około 5-6 tysięcy dolarów.

Przyznacie, różnica jest niepodważalna, dlatego tym bardziej zacieramy ręce!

Artykuł pochodzi z serwisu Fashionpost.pl.

Fashion Post

Jeśli cię zainteresował, przeczytaj także:

Które torebki z kolekcji wiosna-lato 2017 zostaną "it-bags" przyszłego sezonu? Oto nasze typy

s

Louis Vuitton - najpiękniejsze witryny świata mody

s

Więcej o: