Dolce i Gabbana zrezygnowali z Madonny

Po kilku kampaniach z Madonną w roli głównej Domenico Dolce i Stefano Gabbana zdecydowali się zatrudnić modelki.

Gwiazda zatrudniona do kampanii reklamowej zwykle zapewnia firmie dodatkowy rozgłos. Na markę zwracają uwagę nie tylko osoby zainteresowane nią, klienci, obserwatorzy branży, czy fani mody, fotografii itd., ale i fani danej celebrytki, czy zwykli konsumenci. Jednak często efekt takiej reklamy nie sprawia, że sprzedaż wzrasta. W dodatku za udział gwiazdy w kampanii reklamowej trzeba zapłacić o wiele więcej niż za kilka, nawet najlepszych modelek. Czy dlatego Domenico i Stefano zrezygnowali z zatrudnienia Madonny? Zamiast królowej popu w kampanii kolekcji Dolce & Gabbana na wiosnę 2011 zobaczymy Alessandrę Ambrosio, Isabeli Fontanę, Marynę Linchuk i Izabel Goulart.

Kampania Dolce & Gabbana wiosna 2011

Cztery piękności odgrywają scenki. Na jednym ze zdjęć myją stopy, na drugim wykrzykują swoje racje, a na kolejnym przekonują do czegoś Isabeli. Dramatyzm, ekspresja i czarno-biała oprawa kampanii Dolce & Gabbana zwracają uwagę, ale nie wszystkim przypadło to do gustu. Niektórzy są rozczarowani i nie rozumieją, czemu modelki są złe. Inni twierdzą, że panujący w kadrze "nieład" nie pozwala się im na niczym skupić, do tego krytykują nierówny poziom modelek. Maryna i Isabeli grają znakomicie, ale Izabel rozczarowuje. Ich przeciwnikom podobają się filmowe zdjęcia zrobione przez Stevena Kleina tworzące historię, co odróżnia je od klasycznych, nudnych reklam innych marek.

GALERIA!

Więcej o: