Przystojni modele Abercrombie & Fitch

Firma Abercrombie & Fitch doskonale wie, jak przyciągnąć uwagę. Na otwarcie nowego sklepu w Paryżu zebrała 101 modeli, którzy prezentowali dżinsy i... swoje nagie torsy.

Marketing w wydaniu amerykańskiej marki jest dopracowany w szczegółach. Głównym założeniem jest zatrudnianie przystojnych mężczyzn i pięknych dziewczyn nie tylko do kampanii reklamowych, ale również jako sprzedawców. Niejednokrotnie pracownicy sklepów występowali w reklamach, dzięki czemu urodziwi młodzi ludzie w firmie A&F widzą szansę na karierę w modelingu. Przystojni sprzedawcy przyciągają do sklepów rzesze zachwyconych nimi dziewczyn dlatego na otwarciu paryskiego sklepu na Avenue des Champs Elysees wykorzystano ten sam trick. 101 półnagich modeli zachęcało do odwiedzin nowego salonu.

Modele, jak na większości zdjęć reklamowych byli ubrani w dżinsy i japonki. Kusili nagimi gładkimi i umięśnionymi torsami. Zachwyceni turyści i Paryżanie zebrali się tłumnie, by podziwiać ich uroki. Istna parada przystojniaków sprawdziła się doskonale i zapewniła szum medialny oraz marketing szeptany. Zachwyceni przechodnie zatrzymywali się i robili sobie z nimi zdjęcia.

Ten prosty pomysł na wykorzystywanie przystojnych sprzedawców i ich wdzięków, doskonale wpisujący się w strategię Abercrombie & Fitch zapewnia amerykańskiej marce popularność i sprawia, że jej sklepy są odwiedzane z czystej ciekawości. Każdy, kto słyszał o A&F chce przekonać się, czy sprzedawcy rzeczywiście są tak przystojni i chodzą po sklepie bez koszulek. A gdy już się trafia do tego kultowego miejsca wpada się w sidła marketingu, który Abercrombie & Fitch dopracowała do perfekcji. Odpowiednia muzyka, zapachy i wystrój wprawiają w oszołomienie. Jeśli ktoś z Was wybiera się do Paryża to zapraszamy do sklepu. Naprawdę warto!

 

Abercrombie & Fitch

23 Avenue des Champs Elysees

75008 Paryż

GALERIA!

Opening of the new store Abercrombie and Fitch on Champs Elysees. Paris-FRANCE-12/05/2011

Więcej o: