Kosmetyki Material Girl nie mają konkurencji?

Według raportu perfumerii Macy's - kosmetyki Material Girl sprzedają się znacznie lepiej niż produkty kosmetyczne innych sław. Czyżby Madonna i Lourdes nie miały sobie równych?

Patrząc na zdjęcie dumnej Lourdes promującej kolekcję, trudno uwierzyć, że jest taka młoda. Ale kiedy ma się mamę Madonnę, to perfekcyjny wygląd staje się czymś zupełnie naturalnym. Kolekcja kosmetyków jest dla niej czymś naprawdę ważnym. Promocja marki była w tym roku priorytetem i okazuje się, że kampanie spełniły swoją rolę, bo produkty Material Girl sprzedają się świetnie. Nieźle stoi też sprzedaż produktów Demi Lovato oraz Gwen Stefani. Niestety kosmetyki Seleny Gomez, czy Kim Kardashian nie radzą sobie na rynku najlepiej.

Wśród Material Girl, oprócz kosmetyków kolorowych znaleźć można produkty do pielęgnacji ciała. Ulubionym kosmetykiem Lourdes stał się waniliowy balsam do ciała.

Nowa kolekcja ma uosabiać młodzieńczego ducha z cukierkowym, lekko przesłodzonym wizerunkiem.

Lourdes o kolekcji:

To była doskonała zabawa. Mogłam wybierać, które z moich ulubionych zapachów znajdą się w kolekcji kosmetyków Material Girl. Produkty do ciała mają zabawne nazwy, takie jak: Wicked Watermelon, Flirty Fruit, Midnight Magnolia albo Sinful Sugar" - opowiadała 14-letnia Lourdes.

Lourdes ma dużą swobodę przy kreowaniu marki. Córka Madonny ma podobno bardzo wyrafinowany gust. Jednak wszelkie pomysły Loli, musi ostatecznie zaakceptować matka.


Lourdes i I-sze urodziny Material Girl

Zobaczcie również:

Karnawałowe fryzury w gwiazdorskim stylu

Fryzury na wesele

Więcej o: