Love Story według Ralpha Laurena - reklama perfum inna niż wszystkie

Od debiutu kultowego zapachu Romance Ralpha Laurena mija dziś 13 lat. Mimo, że w nowej reklamie, podobnie jak w każdej z dotychczas emitowanych, główną rolę gra zakochana para - najnowszy spot jest inny niż wszystkie.

Okazuje się, że można nakręcić piękną reklamę perfum bez namiętnych scen erotycznych. Nowy spot opowiada o miłości w trochę inny, bardziej dojrzały, ale jednocześnie wciąż romantyczny sposób. Bajkowa oprawa z białymi końmi zdecydowanie przywodzi na myśl pozytywne skojarzenia.

Nietypowe jest również dobranie samych bohaterów. W reklamie zagrał znany gracz Polo Nacho Figueras wraz ze swoją żoną Delfiną Blaquier.

Ralphowi Laurenowi zależało, by pokazać historię zakochanych ludzi, która wydarzyła się rzeczywiście. Dlatego też zdecydował się zaangażować prawdziwą parę. Zdjęcia kręcone były w Argentynie, gdzie Delfina spędziła dziecięce lata i gdzie para wzięła ślub. Nie ma w tej opowieści nic udawanego.

W wywiadzie zakochani mówią o tym, że ich historia była miłością od pierwszego wejrzenia: Figueras zobaczył Blaquier na jednym z jego meczów polo, a ponieważ znał jej kuzyna, poprosił o to, by go z nią poznał. Dziś małżeństwo ma już trójkę dzieci. Szczęśliwa rodzina podróżuje razem po całym świecie, ale kiedy przychodzi czas na wakacje i odpoczynek jadą na ranczo w Buenos Aires.

Nakręceniem samej reklamy zajął się mistrz sztuki fotograficznej Bruce Weber.

Jeśli chodzi o perfumy to znajdziecie tam takie nuty zapachowe jak:

nuty głowy: róża, olejki cytrusowe, imbir, frezja
nuty serca: goździk, kwiat lotosu, lilia, biały fiołek
baza: paczula, mech dębowy, białe piżmo

Cena: ok. 150-200 zł / 30 ml

Obejrzyjcie reklamę i oceńcie same:

 

Zobaczcie też:

Rozwiąż nasz quiz sprawdzający twoją wiedzę z dziedziny fitness

 

Dobierz dla siebie dietę:

Nie masz czasu na dietę? I tak możesz schudnąć!

 

Weź udział w konkursie! Do wygrania wycieczka, kamera, laptop i 7 aparatów fotograficznych. Wykonaj proste zadanie konkursowe i ciesz się wygraną!

Więcej o: