Rihanna intensywnie promuje swoje perfumy

W ubiegłym tygodniu Rihanna pojawiła się w domu handlowym Macy's w Nowym Jorku. Artystka stawia na intensywną promocją swojej pierwszej "buteleczki".

Rihanna jest zapobiegliwa i w przeciwieństwie do Jennifer Aniston wie, że nie wystarczy wypuścić na rynek butelki perfum sygnowanej swoim nazwiskiem, by sprzedaż zapachu osiągnęła szczyty. Osobista promocja jest bardzo ważnym elementem całego procederu.

Przypominamy, że zapach Reb'l fleur jest dość intensywny, śmiały, szyprowy oraz owocowy. Oprócz tego zawiera również nuty kwiatowe: tuberoza, fiołek, wanilia, bursztyn, hibiskus z odrobiną wody kokosowej. Połączenie ostatnich składników wywołuje wrażenie ciepła na skórze. Pracą nad zapachem zajęły się: Caroline Sabas oraz Marypierre Julien. Nazwa rebelle fleur oznacza w dosłownym tłumaczeniu zbuntowany kwiat. Taki sam napis piosenkarka wytatuowała sobie jakiś czas temu na szyi.

Parę dni temu, artystka pojawiła się  w domu handlowym Macy's w Nowym Jorku, gdzie odbyła się jedna z promocji jej pierwszego zapachu.

Piosenkarka zdecydowała się założyć szyfonową sukienkę w kropki od Mandalay. Zwróciliśmy uwagę również na jej fryzurę, która już zawsze kojarzyć się będzie z ikonami kina, takimi jak Brigitte Bardot, czy Audrey Hepburn.

Zauważyliśmy, że ostatnio gwiazdy lubią powracać do fryzur z przeszłości.

Rihanna promotes her new perfume with an appearance at Macy's Herald Square in New York, NY on April 29 201. Photo by Joy Scheller/iPhoto/face to face - Germany, Austria, Switzerland, France and Eastern European rights only - Face to face/REPORTER  fot. Face to Face/REPORTER Rihanna promotes her new perfume with an appearance at Macy's Herald Square in New York, NY on April 29 201. Photo by Joy Scheller/iPhoto/face to face - Germany, Austria, Switzerland, France and Eastern European rights only - Face to face/REPORTER  fot. Face to Face/REPORTER

Zobaczcie również spot reklamowy:

Więcej o: