Beauty news: co nowego w świecie beauty?

Nowe perfumy Britney Spears, metamorfoza córki Michaela Jacksona i Natalie Portman zastąpiona przez młodszą koleżankę, a także wiele innych nowości przygotował dla nas w tym tygodniu świat beauty.
Britney Spears Britney Spears kolaż lula.pl

Britney Spears "Fantasy Twist"

Piosenkarka i jurorka programu "X Factor" wprowadza właśnie na rynek nowy zapach sygnowany swoim nazwiskiem. Perfumy "Fantasy Twist", będące połączeniem dwóch wersji - antasy oraz Midnight Fantasy, reprezentują sprzeczną naturę artystki. Na uwagę zasługuje sesja zdjęciowa oraz wideo stworzone na potrzeby kampanii, którego autorką jest słynna fotografka Ellen von Unwerth.

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

Jennifer Aniston Jennifer Aniston kolaż lula.pl

Jennifer Aniston

Jennifer Aniston została nową ambasadorką marki Living Proof, produkującej kosmetyki do pielęgnacji włosów. Firma została założona przez grupę naukowców, których celem jest opracowanie nowych cząsteczek pozwalających na zmianę struktury włosów i kondycji skóry. Częścią tego nietypowego przedsięwzięcia została aktorka znana ze swoich perfekcyjnych fryzur. Aniston będzie nie tylko twarzą i rzeczniczką Living Proof, ale także inwestorem w spółce.

Kampania reklamowa marki ruszy już w listopadzie.

 

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

Jennifer Lawrence Jennifer Lawrence kolaż lula.pl

Jennifer Lawrence jako Miss Dior

Christian Dior ogłosił, że nową twarzą Diora została młoda aktorka Jennifer Lawrence, znana z głównej roli w filmie "Igrzyska Śmierci". Lawrence pojawi się w najbliższej wiosenno-letniej kampanii domu mody. Rolę Miss Dior przejęła od Mili Kunis, która występowała w reklamach przez ostatnie dwa sezony. To pierwsze tak poważne wyróżnienie dla aktorki w świecie mody. Pierwsze zdjęcia i filmy promocyjne pojawią się już w marcu 2013 roku.

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

Brad Pitt, Chanel Brad Pitt, Chanel kolaż lula.pl

Brad Pitt dla Chanel

Choć o spocie promującym kampanię promocyjną perfum Chanel N°5 mówi się już od kilku tygodni, efekt współpracy marki z aktorem można podziwiać dopiero od 15 października. O godzinie 12.01paryskiego czasu miała miejsce premiera długo wyczekiwanego wideo. Film utrzymany jest w odcieniach szarości, a spokojny Brad Pitt zmysłowym głosem zwraca się do ukochanej kobiety. Twórcy kampanii uznali, że tembr głosu aktora trafi do wszystkich kobiet, niezależnie od wieku i miejsca zamieszkania. Czy mieli rację?

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

Selena Gomez Selena Gomez kolaż lula.pl

Selena OPI

Idąc w ślady swojego chłopaka Justina Biebera, Selena Gomez stworzyła linię lakierów do paznokci Nicole we współpracy z marką OPI. Suzi Weiss-Fischmann, dyrektor artystyczny kosmetyków stwierdziła, że Gomez jest doskonałą kandydatką na twarz kampanii, bo łączy młodzieńczy talent, poczucie humoru i inteligencję z dojrzałym wyczuciem stylu. Dwudziestolatka brała udział w tworzeniu czternastu odcieni o oryginalnych nazwach, takich jak Confetti Fun, Sping Break, Kissed at Midnight i oczywiście Selena.

Lubisz nasze artykuły? Zostań naszym fanem klikając tutaj

Więcej o: