Lena Dunham z "Dziewczyn" znów pokazuje, że akceptuje swoje ciało w 100%. Wystąpiła w kampanii bez retuszu

Lena Dunham słynie z odwagi w pokazywaniu niekoniecznie idealnego ciała. Wraz z koleżanką z planu "Dziewczyn" wzięła udział w najnowszej kampanii bielizny Lonely.

Lena Dunham uchodzi za medialną ambasadorkę wszystkich okrąglejszych dziewczyn. Odwaga, z jaką pokazuje swoje ciało w serialu "Dziewczyny" i na Instagramie, przysporzyła jej wielu fanek, także wśród dziewczyn, które nie zamierzają przejść na dietę ani katować się na siłowni.

Lena Dunham w kampanii bielizny Lonely - ZDJĘCIA

Dunham, wpisując się w nurt walki o akceptację ciała, naraża się na krytykę za każdym razem, gdy ten wizerunek przełamuje. Gdy na Instagramie zamieściła zdjęcie z siłowni, musiała się tłumaczyć, że ćwiczy nie dla urody, tylko terapeutycznie (aktorka cierpi na zaburzenia obsesyjno-kompulsywne). Jeszcze większa burza rozpętała się, gdy "Vogue" mocno wyretuszował jej zdjęcia z eleganckiej sesji okładkowej

Lena Dunham w sesji okładkowej dla Lena Dunham w sesji okładkowej dla "Vogue" Annie Leibovitz / Vogue

Teraz Dunham powraca taka, jaką publiczność lubi ją najbardziej. Bez retuszu, półnaga, prawdziwa w każdej fałdce. Razem z Jemimą Kirke, prywatnie przyjaciółką, a zawodowo koleżanką z planu "Dziewczyn", dołączyły do inicjatywy Lonely Girls Project, inicjatywy nowozelandzkiej marki Lonely. W jego ramach marka publikuje zdjęcia mniej lub bardziej rozpoznawalnych dziewczyn w naturalnych oświetleniu, w domowych sytuacjach i, przede wszystkim, bez retuszu.

Bieliznę od Lonely Dunham nosiła dotąd prywatnie, my też już pisaliśmy o jej nietypowych kampaniach. Powstała w 2009 r. marka Lonely jest brutalnie szczera - pokazuje ciało w całej okazałości, niezależnie od rozmiaru i stanu skóry. Poprzednio kontrowersje wywołała kampania marki z udziałem blogerki plus size Palomy Elsesser oraz artystyki odrzucającej depilację, Arvidy Byström .

Kontrowersyjna kampania marki Lovely, w rolach głównych Paloma Elsesser i Arvida ByströmKontrowersyjna kampania marki Lovely, w rolach głównych Paloma Elsesser i Arvida Byström mat. prasowe Lovely

Wydaje się więc, że ani brzuszek Leny Dunham, ani taktyka reklamowa Lonely nie może już nikogo zaskoczyć. Na Instragramowym profilu marki przeważa entuzjazm klientek, ale zapewne Dunham nie uda się zupełnie uciec od internetowej krytyki.

A Wy? Wolicie szczere kampanie bielizny czy takie, które pokazują wyjątkowo zgrabne ciała?

Lena Dunham i Jemima Kirke w kampanii bielizny Lonely - ZDJĘCIA

W kampaniach bielizny chciałbym/łabym oglądać?
Więcej o: