Calzedonia jak "Słoneczny patrol". Kostiumy jednoczęściowe nadal na topie

Gwiazdki, szlaczki i panterka zdobią bikini z nowej kolekcji Calzedonia, ale to klasyczne kostiumy są prawdziwymi gwiazdami kampanii reklamowej na lato 2017.

Calzedonia też chce mieć własne "aniołki"? W nowej kampanii wykorzystano pomysł na promocję Victoria's Secret - wybrano cztery muzy marki, wywieziono je na egzotyczne wakacje na wyspach Turks i Caicos i pozwolono łączyć pracę z przyjemnością. Grupę, w której najbardziej znaną twarzą jest Niemka Toni Garrn (był dziewczyna DiCaprio), Calzedonia ochrzciła #GirlGang. Jednak ostatecznie kampania bardziej przypomina kadry ze "Słonecznego patrolu" niż kampanię konkurencji.

Wszystko przez gładkiekostiumy jednoczęściowe, których dominacja rozpoczęła się w zeszłym sezonie. Nawet marki jednoznacznie kojarzące się z bikini, jak Calzedonia, umieszczają na billboardach dziewczyny w klasycznych kostiumach. Te włoskiej marki mają bardzo wycięte dekolty i wyglądają bardzo zgrabnie. Jeśli zawsze marzyliście o czerwonym kostiumie w stylu Pameli Anderson, Calzedonia chętnie spełni to życzenie.

Calzedonia - kolekcja plażowa na lato 2017Calzedonia - kolekcja plażowa na lato 2017 mat. prasowe Calzedonia

Gorzej może być z pragnieniem posiadania kostiumy z własnym imieniem. Takie posiadają tylko nowe ambasadorki marki, ale każda klientka może skorzystać z kilku opcji personalizacji. W wybranych salonach Calzedonia będzie można poprosić o udekorowanie kostiumu naszywkami. Dostępne są np. hasła #mermaid, "born in the 90’s” czy #sunkissed.

Nowa kolekcja kostiumów Calzedonia - ZOBACZ ZDJĘCIA

Więcej o: