Heidi Klum projektuje ubrania dla... Lidla. Dyskont chce mieć własny "fashion week"

Rynek dyskontów nie przestaje nas zadziwiać. Najpierw Lidl oferował lokówki "projektu" Paris Hilton, teraz z dyskontem podpisała umowę supermodelka Heidi Klum. Czego spodziewać się po tej współpracy?

Pomysł nie jest tak abstrakcyjny, jak mogłoby się wydawać - Heidi Klum ma już doświadczenie w projektowaniu odzieży (a może raczej firmowaniu kolekcji własnym nazwiskiem). Widzowie "Project Runway" doskonale wiedzą, że supermodelka "po godzinach" prowadzi markę z bielizną, którą w programie intensywnie promuje. Heidi pracowała też nad kolekcjami sportowymi, np. dla marki New Balance. Co zaprojektuje dla Lidla?

Na razie zarówno dyskont, jak i sama zainteresowana, odpowiadają bardzo lakonicznie:

Mam nadzieję, że moja nowa kolekcja zaprojektowana specjalnie dla Lidla spodoba się wszystkim klientom. Bardzo się cieszę z tej współpracy, która jest dla mnie wyzwaniem, ale także wspaniałą zabawą. Sieć Lidl oferuje wysokiej jakości asortyment w atrakcyjnych cenach, co bardzo mi odpowiada. Moda powinna był zabawą i przyjemnością, na którą każdy powinien móc sobie pozwolić – podkreśla Heidi w oświadczeniu niemieckiej sieci.

Wierzycie Klum, że cena ma dla niej znaczenie? My nie bardzo, ale i tak zżera nas ciekawość.

Tydzień Mody Lidla?

Brzmi szokująco? A jednak, niemiecki dyskont zamarzył sobie, że będzie miał własny tydzień mody. „Lidl Fashion Week” nie będzie oczywiście ekskluzywną imprezą z pokazami mody, a raczej cyklem premier kolekcji specjalnych, na wzór działań takich marek jak H&M czy amerykański Target. Współpraca z Heidi Klum ma być pierwszą odsłoną nowego projektu o wdzięcznej (i kojarzącej się z luksusem) nazwie.

Dlaczego padło właśnie na Klum? W ojczyźnie marki jest przykładem Niemki, która z łatwością podbiła USA. Jak podkreśla Piotr Rogowski z zarządu Lidl Polska, top modelka ma też inne atuty. "Znakomicie odnajduje się w świecie mody, jest osobą pełną energii i radości, a jednocześnie twardo stąpającą po ziemi. Dzięki temu idealnie pasuje do naszej marki, jak i klientów" - czytamy w oświadczeniu.

Pierwsze zdjęcia kolekcji pokażemy Wam, gdy tylko zostaną ujawnione. Na razie możemy przedstawić Wam dotychczasowe dokonania Heidi Klum jako projektantki - ZDJĘCIA

Więcej o:
Komentarze (2)
Heidi Klum projektuje ubrania dla... Lidla. Dyskont chce mieć własny "fashion week"
Zaloguj się
  • franek-janek

    Oceniono 1 raz 1

    LIDL to byl dyskaunt sklep 10lat temu ale juz nie teraz, wydaje krocie na reklamy w TV, a ceny w Hiszpanii sa w wielu przypadkach na poziomie El Corte Ingles, najdrozszego sklepu w Hiszpani. Byly doskonale australijskie niedrogie wina, zniknely a inne drobiazgi to albo tandeta a jak nie to cena odpowiednio wysoka. Kupujemy tyko dobry razowy chleb I niektore art spozywcze. Lidl robi kariere w Polsce moze dlatego ceny na zachodzie poszly ostro w gore, to tylko dyskount z nazwy.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX