Kolekcja Heidi Klum dla Lidla już we wrześniu w sklepach. Zobacz zdjęcia projektów modelki

11.08.2017 18:32
Kolekcja Heidi Klum dla Lidl ('Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City'). Kampania reklamowa

Kolekcja Heidi Klum dla Lidl ('Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City'). Kampania reklamowa (mat. prasowe Lidl)

Rockowy styl, panterka i cekiny - to wszystko znajdziemy w kolekcji, którą Heidi Klum stworzyła dla Esmara, marki ubraniowej Lidla. Jej światowa premiera odbędzie się na... New York Fashion Week.

Gdy pierwszy raz pisaliśmy o projekcie „Lidl Fashion Week” , zachowaliśmy pewien dystans. Co mają wspólnego dyskont i słynny tydzień mody? Okazuje się, że dużo. Lidl podaje już oficjalnie, że zaprojektowana przez Heidi Klum kolekcja „Heidi & The City” będzie miała swoją premierę 7 września w Nowym Jorku, podczas New York Fashion Week. Sama Klum czuje się na tej imprezie jak ryba w wodzie - to tam od lat odbywają się finałowe pokazy finalistów jej programu "Project Runway".

Kolekcja Heidi Klum dla Lidl - szczegóły

W oczekiwaniu na nowojorski pokaz, Lidl powoli ujawnia szczegóły współpracy z niemiecką supermodelką. „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City" trafi do sprzedaży już 18 września. Będzie dostępna w 28 krajach, w tym w ponad 600 sklepach Lidl w Polsce, w rozmiarach 34-44 (odzież) i 36-41 (obuwie).

Kolekcja Heidi Klum dla Lidl - zobacz pierwsze ZDJĘCIA

Heidi Klum stworzyła kolekcję dla Lidl. Premiera w Nowym Jorku 7 września, sprzedaż - od 18 wrześniaHeidi Klum stworzyła kolekcję dla Lidl. Premiera w Nowym Jorku 7 września, sprzedaż - od 18 września mat. prasowe Lidl

Klientki dyskontu na pewno zainteresują ceny ubrań i dodatków. Będą one wyższe niż w standardowych liniach Esmara, ale wciąż bardzo niskie. Mają mieścić się w przedziale 25-200 zł. Mamy już pierwsze zdjęcia ubrań i dodatków zaprojektowanych przez Heidi Klum, a także kilka ujęć z towarzyszącej premierze kampanii pod hasłem #LETSWOW. Pełną kolekcję będzie można zobaczyć dopiero na wybiegu w Nowym Jorku.

Co zaprojektowała Heidi Klum dla Lidl?

Styl przygotowanej przez Heidi Klum kolekcji został zainspirowany, a jakże, Nowym Jorkiem. Stąd tytuł nawiązujący do kultowego "Seksu w wielkim mieście" ("Sex and the City"). Supermodelce/projektantce zależało też, żeby cała linia była ze sobą komplementarna i pozwalała stworzyć wiele spójnych stylizacji:

Pragnę kreować modę z „efektem WOW”. Stworzyłam kolekcję, której elementy można ze sobą dowolnie łączyć i która sprawi, że każda kobieta będzie dobrze wyglądać – wszystko to w bezkonkurencyjnej cenie - podsumowuje współpracę 44-letnia Klum.

Kolekcja Esmara by Heidi Klum, czyli projekty supermodelki dla Lidl. Zdjęcie z kampanii reklamowej kolekcjiKolekcja Esmara by Heidi Klum, czyli projekty supermodelki dla Lidl. Zdjęcie z kampanii reklamowej kolekcji mat. prasowe Lidl

Bazą kolekcji Klum jest czerń, wzbogacona o buntowniczą panterkę oraz dwie modne barwy - mocne indygo i elegancki koniak. Przekrój fasonów jest dość szeroki - od klasyki (trencze), przez sport (kurtki-bomberki i świetne bluzy z bocznymi suwakami), aż do rocka (ramoneski). W ofercie znajdą się też dżinsy i sporo propozycji na wieczór - subtelny top, skórzana spódnica ołówkowa, zamszowa torebka na łańcuszku, szpilki z kontrastowym czubkiem...

Zobacz wszystkie ujawnione ZDJĘCIA kolekcji Heidi Klum dla Lidl

Makijaż, który przetrwa długi dzień i całonocną imprezę? To możliwe, jeśli będziesz pamiętać o kilku szczegółach

Zobacz także
Komentarze (7)
Heidi Klum dla Lidl - zdjęcia, data premiery, ceny
Zaloguj się
  • evi-ana

    Oceniono 35 razy 31

    Panterka zawsze będzie wyglądała tandetnie i tanio. Czy będzie reklamowana przez Heidi Klum czy przez zwykłą kobietę na bazarze.

  • aga4023

    Oceniono 20 razy 18

    Czarny i panterka ????? To nic nowego a nawet raczej już passe, było kilka sezonow temu

  • popijajac_piwo

    Oceniono 19 razy 9

    Do panterki padlina z Lidla będzie pasować jak ulał. Zwłaszcza jak klienci będą ją sobie z rąk wyszarpywać...

  • krzysztof_ptk

    Oceniono 9 razy 7

    Styl Heidi Klum? Gdy miała 18 lat nie miała żadnego stylu, gdy miała 24 lata ubierano ją nadal, teraz twierdzi że wie co świat potrzebuje...Każdy ma prawo twierdzić że jego kolor będzie w przyszłym roku popularny.

  • piotrt707

    Oceniono 7 razy 3

    Reklama chamska

  • Sylwia Maj

    Oceniono 3 razy 1

    Szczerze? Lepsze rzeczy nieraz udaje mi się uszyć. Nic mi się tu nie podoba. Sorry, taki klimat.

  • wow987

    0

    Okropne! Nic ekskluzywnego, nic eleganckiego, nic prostego w wyrazie, ani nic szalonego. Dno, dno, dno.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane