Oto gwiazda kampanii Maybelline. Ma 3 miliony fanów na Instagramie i... jest mężczyzną

Jeden z najpopularniejszych amerykańskich youtuberów wystąpił w kampanii Maybelline. To kolejny mężczyzna promujący amerykańską markę kosmetyczną.

 

W październiku w mediach społecznościowych zawrzało, kiedy siedemnastoletni James Charles został oficjalną twarzą amerykańskiej marki CoverGirl. Był to wielki krok dla niego, dla marki i dla wszystkich malujących się mężczyzn. Rok 2017 jeszcze dobrze się nie zaczął, a kolejny gigant przemysłu kosmetycznego postawił na męską gwiazdę YouTube.

Mowa o marce Maybelline, która do współpracy przy najnowszej kampanii zaprosiła jednego z najpopularniejszych youtuberów, który prowadzi kanał o makijażu. Jego filmiki śledzą ponad dwa miliony subskrybentów, a na nowe zdjęcie na Instagramie czekają trzy miliony fanów. Nic dziwnego, że Manny Gutierrez, czyli MannyMua, okazał się świetnym kandydatem do promowania najnowszego tuszu do rzęs Maybelline - Colossal Big Shot.

 

Poza Mannym w spocie wystąpiła także Shayla, która prowadzi równie znany profil na Instagramie - Makeup by Shayla, jednak to Gutierrez jest tutaj gwiazdą. Kampania Maybelline pokazuje, jak marki coraz częściej zatrudniają osoby, które nie są gwiazdami mody czy tradycyjnych mediów, ale właśnie te, które są bliżej ludzi i wykorzystują do tego Instagram czy YouTube. Znani i lubiani blogerzy poza rozpoznawalnością mają za sobą także tysiące (lub miliony) wiernych fanów, którzy najprawdopodobniej kupią reklamowany produkt, aby wesprzeć karierę ulubieńca.

Występ Manny'ego w kampanii Maybelline dowodzi także rosnącej tolerancji mężczyzn w makijażu, który kojarzony jest z typowo kobiecym. Kreski, brokat i konturowanie na męskiej twarzy nie kojarzą się już tylko i wyłącznie z drag queen - cieszą się coraz większą popularnością. Czy doczekamy się kiedyś męskiej gwiazdy makijażu podobnego formatu? Coraz więcej chłopaków próbuje swoich sił na YouTube, ale najczęściej spotykają się oni z falą krytyki i zwykłych obelg, jak Jakub Król.

Co sądzicie o wyborze Maybelline? Może znacie i lubicie filmiki Manny'ego?

 

 

Więcej o:
Komentarze (77)
Oto gwiazda kampanii Maybelline. Ma 3 miliony fanów na Instagramie i... jest mężczyzną
Zaloguj się
  • Oceniono 1 raz 1

    >Reklamę Maybelline zauważa kościół
    >księża i pastorowie zaczynają namawiać do nie kupowania produktów Maybelline przez chrześcijanki
    >miliony katoliczek i protestantek rezygnuje z kupna produktów Maybelline
    >Maybelline ponosi poważne straty finansowe
    >Maybelline staje się znów hetero-normatywny

  • joanelle

    Oceniono 1 raz 1

    Wracamy do XVIII wieku :)

  • czerstwy.stefek

    Oceniono 2 razy 2

    Nie obrażajcie mężczyzn.
    To jest zwykły pedinks.

    Następnym razem ostrzegajcie przed konsekwencjami oglądania takich zdjęć. to jest po prostu obrzydliwe i niesmaczne.

  • vicenteolivio

    Oceniono 4 razy 0

    Szczerze? Pie.....ą bym tego szkodliwego dziwaka centralnie w ryj.

  • mcguirre

    Oceniono 2 razy 2

    Kiedy tacy "mężczyżni" zaczną reklamować pończochy i podpaski ? Świat się kończy...

  • malgon70

    Oceniono 2 razy 2

    No nie wiem. Ja, kobieta napewno nie jestem targetem takiej kampanii. Nie zacheca mnie do kupna. Ale moze ja juz jestem za stara.

  • sloncenadnami

    Oceniono 6 razy 2

    jestem osobą tolerancyjną, rozumiem nawet gdyby kobieta reklamowała męską golarkę (w końcu dziewczyny też się golą męskimi golarkami), ale żeby wymalować kolesia i niby co? że kobiety mają kupować dzięki takiej reklamie kosmetyki??bez przesady

  • coelka

    Oceniono 7 razy 1

    ee tam mda to moda, w 18 w. sie malowali, moga i teraz, później nie , to wszystko tylko akceptacja a akceptuje sie to co jest modne w danym stuleciu

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX