Ania Lewandowska projektuje torebki? Te same modele, ale bez logo Healthy Plan, kupisz znacznie taniej...

W internecie kuszą sensacyjne nagłówki: "Ania Lewandowska projektantką", "Ania Lewandowska sprzedaje torebki". Sprawdzamy, o co chodzi.

Ania Lewandowska, dziewczyna z pomysłem na biznes

Gdy mówimy, że Lewandowski sprzeda wszystko, mamy na myśli raczej Roberta i jego liczne kontrakty reklamowe. Piłkarz sprawdza się nawet w roli modela i ambasadora marki Vistula. Ale złotą rękę do interesów ma także jego małżonka. W czerwcu ruszyła ze sprzedażą spożywki. W ofercie są koktajle, olej kokosowy, a flagowym produktem mają być "batony mocy". Konsumowane (publicznie oczywiście) przez Roberta i Wojtka Szczęsnego.


Działania biznesowe Ani obejmują również sprzedaż odchudzających planów żywieniowych, organizowanie obozów treningowych oraz publikowanie darmowych filmików z ćwiczeniami we współpracy z Nike (podobnie jak konkurencyjna Ewa Chodakowska z Adidasem). Ale to nie wszystko... Każda z nas może bowiem zaopatrzyć się w motywujące gadżety z metką Lewandowska, od kubka po fartuch kuchenny i deskę do krojenia.

Czy Ania Lewandowska projektuje torebki?

Tu sytuacja jest bardziej skomplikowana. W sklepie on-line Ani od jakiegoś czasu można nabyć bure torby treningowe z nadrukami, a oferta ciągle się poszerza o nowe wzory i kolory.


Najnowsza propozycja to spora biała torba na trening czy na zakupy, ozdobiona nowym logo Healthy Plan by Ann (nie wiemy, czy to oficjalne logo, zastąpiło jednak poprzedni awatar na Instagramie trenerki).

Torebka z oferty sklepu Anny LewandowskiejTorebka z oferty sklepu Anny Lewandowskiej hpba.pl

Dopiero ten model z chudziutką komiksową Anią możemy postrzegać jako pierwszy zwiastun modowej ekspansji marki. Poprzednie torby z wytrzymałej tkaniny cordura to tak naprawdę produkty polskiej marki CARGO by OWEE, cenione za wysoką niezniszczalność i udźwig do 60 kg (!). Cargo przewija się na targach młodej mody, więc model jest całkiem rozpoznawalny. Jedyna różnica? Napis "Cargo" zastąpiono motywującym hasłem "Never Give Up" oraz podpisem trenerki.


Za taką zamianę musimy jednak trochę dopłacić. Klasyczna torba Cargo by Owee kosztuje 259 zł, w wersji "lewandowskiej" aż 369 zł. Żeby uzasadnić różnicę, Ania dorzuca w prezencie metalowe pudełko na kanapkę albo szklany słoik z rączką (to taka hipsterska wersja kubka). Tylko żartujemy... Wiadomo, że płaci się za nazwisko, a nie za słoik czy napis. Pamiętajcie jednak, znacznie taniej wyjdzie, jeśli sami sobie będziecie powtarzać "nie poddawaj się!".

Torebki od Ani Lewandowskiej i od Cargo - ZDJĘCIA i ceny

Więcej o:
Komentarze (54)
Ania Lewandowska projektuje torebki? Te same modele, ale bez logo Healthy Plan, kupisz znacznie taniej...
Zaloguj się
  • voyager74

    Oceniono 64 razy 60

    Zazdrość nie jest fajna, a tym bardziej zawiść. Ale mam od jakiegoś czasu poczucie przesytu. Strach lodówkę otworzyć, bo może wyskoczą Lewandowscy. On odniósł wielki sukces, ona - jest przede wszystkim znana jako jego zona. Ale nie można reklamować wszystkiego na raz i każdej porze. Gdyby miał wymienić marki związane z Lewandowskim to poza T-Mobile nic mi się nie kojarzy, za duże rozproszenie, za wiele tego jest.

  • mr.powers

    Oceniono 41 razy 41

    Te pomysly sa takie 'jej' jak pomysly inwestycji Lewego. Maja niejednego doradce, do umiejetnego lokowania rosnacego kapitalu. Prosze nie przeceniac za mocno tej pary...

  • art_102

    Oceniono 32 razy 30

    "motywującym hasłem "Never Give Up" oraz podpisem trenerk"i.- trenerka brzmi dumnie, heheh, a co do napisu, może od razu przejdźmy na obowiązkowy angielski, po co się rozdrabniać.
    ...i kolejna perełka:
    "Wiadomo, że płaci się za nazwisko" - no fajnie, ale czyje? Firmy, sponsorzy płaca Lewemu za nazwisko, bo za nim stoi jego talent, a największym osiagnięciem Lewandowskiej jest wyjście za mąż za Lewego.. To dlaczego za torby, które ona firmuje nazwiskiem z nadania trzeba płacic więcej.
    Ona może przecież towary wszelkie promować pod własnym. Miała ponoć tyle osiągnięć i była taką znaną sportsmenką, to niech spróbuje jako Stachurska przyciągnąć firmy, sponsorów i klientów.

  • thomasseyr

    Oceniono 29 razy 25

    On osiągnął sukces w sporcie, mimo że za nim, nie przepadam, to oczywista oczywistość jak to mówi J.K.. Ale ona to typowy przykład człowieka wyżej sr.. niż d.. ma. Za wszelką cenę chce zaistnieć. I też powiedzmy sobie szczerze wcale nie jest taka ładna, jest średnia. Na polskiej ulicy znajdzie się z łapanki kilkanaście ładniejszych kobiet od niej. Poza tym ma figurę chłopczycy, i widać że to ją boli jak pozuje A. Limą, która mimo że szczupła, ma kobiece kształty. Media robią autorytety z bogatych ludzi, którzy są miernotami intelektualnymi, którzy za kasę zrobią absolutnie wszystko. Ludziom się to podoba, niestety. Nasz naród staje się coraz bardziej prymitywny. Pokaż im d..., cycki, zorganizuj wieśniacki piknik z celebrytami, pokaż jak żyją Lewandowscy i są happy. Powiem szczerze, że przerażony intelektualną pauperyzacją coraz większej rzeszy Polaków.

  • batrolan

    Oceniono 22 razy 18

    Zabawne jest z jaką determinacją wykorzystuje nazwisko męża. No cóż, kasa nie śmierdzi, ale w ten sposób obniża wartość marki męża, bo powoduje coraz większy nią przesyt. A to sprawi, że marka szybko się wyeksploatuje i ludzie już teraz mają jej coraz bardziej dość.

  • dorbi

    Oceniono 23 razy 17

    Blacharnia! Każdy głupieje od pieniędzy. Pokazujecie więcej. Przynajmniej wiem, które marki i produkty omijać.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX