H&M spóźnia się z wysyłką towaru, a ludzie są wściekli. "Czy zamówienia dotrą chociaż na Wielkanoc?"

07.12.2017 12:10
H&M

H&M (Fot. JuliusKielaitis/Shutterstock.com)

Klienci H&M, którzy zrobili zakupy w internetowym sklepie marki jeszcze w listopadzie, nadal czekają na kuriera. Facebookowy profil sieciówki jest pełen komentarzy ze skargami na fatalną obsługę i brak jakiegokolwiek wyjaśnienia.

"To jeszcze H&M czy już osiedlowy sklepik u pani Zosi?" pytają zdenerwowani klienci jednej z najpopularniejszych sieciówek odzieżowych na świecie. Powodem masowego rozdrażnienia są opóźnienia w dostarczaniu przesyłek z ubraniami zamówionymi w internetowym sklepie marki

Większość ze skarżących się osób zrobiła zakupy w sieci w okolicach 25 listopada i później, a więc w czasie, kiedy sieć zorganizowała promocję z okazji Black Friday. Niektórzy jednak czekają już nawet po kilkanaście dni na - przeważnie opłaconą z góry - paczkę.

Tymczasem na polskiej stronie H&M-u widnieje informacja, że "zamówienie z dostawą standardową powinno zostać dostarczone w ciągu 3–6 dni roboczych od momentu mailowego potwierdzenia wysłania produktów". Poza tym, jedyną dostępną opcją jest przesyłka ekspresowa, która ma dotrzeć do klienta na drugi dzień, ale "podczas wysokiego sezonu i wyprzedaży może być niedostępna".

"Porażka wizerunkowa"

Brakuje natomiast jakiegokolwiek komunikatu czy wyjaśnienia przyczyn opóźnień w realizacji zamówień, co wielu zdenerwowanych klientów wytyka sieciówce na Facebooku.

H&M - porażka wizerunkowa, zero informacji o wydłużonym czasie oczekiwania na przesyłki, wystarczyłby jakiś komunikat na stronie, mail, cokolwiek.

Ci, którzy próbują zdobyć informacje na ten temat na własną rękę i sami kontaktują się z pracownikami sklepu, też najczęściej zostają bez odpowiedzi.

Na połączenie z infolinią trzeba czekać 40 minut. Nie warto, i tak nic tam nie wiedzą. Zamówienie złożone i opłacone 26.11 dotrze do mnie może na początku przyszłego tygodnia. 
Kontakt z firmą graniczy z cudem. Godziny przy telefonie, aż w końcu zanika sygnał. W mailu zwrotnym info, że na odpowiedź mogę czekać kilka dni. Zamówienia wciąż brak 

"Czy prezenty dotrą chociaż na Wielkanoc?"

Jak dotąd, jedyne wyjaśnienie sytuacji, na jakie mogą liczyć niecierpliwiący się klienci, to pojedyncze odpowiedzi pracownika H&M na facebookowe komentarze.

"Okres przedświąteczny oraz wyprzedażowy spowodował duże opóźnienie w realizacji zamówień. Magazyn dokłada wszelkich starań, by przyśpieszyć ten proces. Zachęcamy do obserwowania statusów zamówień w aplikacji lub na profilu H&M, ponieważ są one odzwierciedleniem działań rzeczywistych"

Większość skarg trafia jednak w próżnię. Wiele osób straciło już nadzieję na to, że zamówione przez nich produkty, które miały być prezentami na 6 grudnia albo Boże Narodzenie, dotrą na czas.

Czy prezenty, które zamówiłam w waszym sklepie on-line, dotrą chociaż na Wielkanoc?
Tragedia! To jest H&M czy jakieś AliExpress? Na Mikołajki już wiem, że nie dojdzie, ciekawe czy do świąt się coś zmieni. Wasza sprzedaż internetowa to totalna porażka...
Na prezenty gwiazdkowe zamówione w internecie w H&M nie ma co liczyć. Paczka dojdzie koło lutego.

W związku z brakiem oficjalnego komentarza H&M-u w tej sprawie, poprosiliśmy o wyjaśnienie przedstawicielkę sieci. Oto jej odpowiedź:

Jest bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Wszystkich naszych Klientów, którzy wciąż oczekują na przesyłki, serdecznie przepraszamy. Z powodu dużej liczby zamówień, nasz centralny magazyn, obsługujący kilka rynków, ma opóźnienie – aktualny czas oczekiwania na przesyłkę może wynieść 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Rozumiemy, że ta sytuacja jest dla naszych Klientów niekomfortowa i dokładamy wszelkich starań, aby paczki zostały wysłane możliwie najszybciej.

Zobacz też:

H&M pali tony nowych ubrań w piecach. "To dla dobra naszych klientów"

Poszła do H&M po sukienkę i nie wytrzymała. "Ogarnijcie wreszcie tę rozmiarówkę!" [ZDJĘCIA]

Dziwactwa Aliexpress. Rozpoznasz, do czego to służy?
1/12Na początek coś łatwego. Ten uroczy ludzik przyda się w kuchni. Co robi?
Zobacz także
Komentarze (19)
H&M spóźnia się z wysyłką towaru, a ludzie są wściekli. "Czy zamówienia dotrą chociaż na Wielkanoc?"
Zaloguj się
  • zerozer52

    Oceniono 10 razy 8

    A dzieciaki w Bangladeszu nie nadążają z produkcją. A pracują po 14-16 godzin dziennie, 7 dni w tygodniu.

  • lemond

    Oceniono 11 razy 7

    Po prostu "ZA DUŻO ZAMÓWIEŃ".
    Szanowni klienci - trzeba to zmienić, niech ich będzie o wiele mniej, albo wcale.

  • Armando Prochonte

    Oceniono 5 razy 5

    H&M....dołóżcie do pensji pracownikom magazynu, to przesyłki bedą na czas....a do "zrozpaczonych" klientów: trza było ruszyć dupe do sklepu..................KURIER

  • onduma

    Oceniono 4 razy 4

    Pania Zosie mozna osobiscie zapytaca w takich molochach to dzwonisz na infolinie i slyszysz jak .. wybierz jeden , jak ... wibiez 2 itp a potem automat jestes 15 oczekujacym a potem rozmowa jest nagrywana w celu jakosci uslug a potem konsultant powie , ze cie przelacza a potem urywa sie polaczenie i mozezs od nowa. W ten sposob poznajecie kolejne nowe inwencje ze wspanialego zachodu

  • labeo

    Oceniono 2 razy 2

    Mają klęskę urodzaju, więc w przyszłym roku aby nie robić H&M problemu niech klienci zrezygnują u nich z zakupów w okresie przedświątecznym. Wszyscy będą szczęśliwi, H&M - bo nie będzie miał problemu, a klienci ubrania kupione gdzie indziej.

  • nekaj

    Oceniono 10 razy 2

    No dramat, pekińczyki nie dostają ubranka na czas, rzeczywiście jest o co walczyć, jak o te pluszaki z Biedronki...te problemy pierwszego świata, nie wiem czy najpierw rzygać czy płakać

  • jeziorak.pl

    Oceniono 3 razy 1

    Witamy w Polsce! Najlepsze wszystko: lotnicy - Smoleńsk, programiści - służba zdrowia, brak rejestru pojazdów, zus i inne gnioty, firmy kurierskie - czasem dostarczą coś na czas. I dużo, dużo przegranych wojen i powstań.
    Najgorsze co mamy, to politycy - to taka zaraza, że powinniśmy ich używać jako broni i eksportować.

  • pan_zer_faust

    Oceniono 2 razy 0

    "To jest H&M czy jakieś AliExpress?" Gratuluję poczucia humoru - uśmiałem się prawie tak samo, jak wtedy, gdy znajoma powiedziała mojej żonie, że ona ubiera się tylko w markowe ciuchy. Na pytanie żony, jaką markę najbardziej ceni, odpowiedziała... H&M.

  • waapi

    Oceniono 6 razy 0

    Nie placzcie. I tak kupicie to nastepnym razem ..... bo tanio

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Najczęściej czytane
Hot!: