"Szacunek za klasyk", czyli promocja nowego modelu Reeboka rodem z lat 90-tych

W ramach akcji promującej najnowszy model butów Club C, Reebok
Classic postanowił przybliżyć styl lat 90. i zabrał w podróż do tych lat
ludzi, którzy nie mieli okazji ich poznać.

Na jeden wieczór Dom Zabawy i Kultury DZiK powrócił do stylu lat 90, a marka Reebok na wiele sposobów postanowiła przybliżyć klasykę tamtych czasów. Podróż rozpoczęła premiera specjalnie przygotowanego na tę okazję kawałka Pelsona i Otsochodzi - „Szacunek za klasyk”. Utwór to podróż do przeszłości, ale z odniesieniem do współczesności. Dlatego marka zaprosiła do projektu właśnie ten muzyczny duet, ponieważ idealnie miksują te dwa światy.

Artyści połączyli w jednym numerze swoje różne osobowości, różne spojrzenia na rzeczywistość oraz dwa różne podejścia do muzyki. Co więcej, warto wspomnieć, że Pelson i rodzice Janka znają się od czasów szkolnych - chodzili razem do klasy. Można więc rzec, że historia obu raperów, tak, jak w ich wspólnym kawałku, zatoczyła koło - "stara szkoła spotyka się z nową". Do numeru Pelsona i Otsochodzi stworzony został zarówno teledysk jak i sesja zdjęciowa wykonana przez Łukasza Dziewica, które mocno wpisują się w styl lat 90. Cała scenografia podkreślona jest oldschoolowymi rekwizytami. Wideo wyprodukowane zostało przez Kriskeja, w reżyserii Ani Bystrowskiej i Alana Willmanna. Zdjęcia wykonane zostały przez Patryka Kina.

 

Lata 90. nawiązują do takich wartości jak: podejmowanie ryzyka, bycie pewnym siebie, a przede wszystkim podążanie za swoim stylem. Podobne wartości leżą u podstaw Club C. Styl butów Club C definiuje to czym jest prawdziwa klasyka. To model, który przez lata ewoluował. Wzbogacany był ciągle o nowatorskie rozwiązania, ale z zachowaniem jego ponadczasowego stylu. Podobnie jest z najnowszym modelem, który cofa się do klasycznego designu lat 90. i przenosi go na współczesną ulicę.

Najnowszy model Club C zdecydowanie wpisuje się w klimat lat 90. To co wyróżnia jego męską wersję, to wzory i powtórzenia, które nawiązują do konfrontacyjnego stylu oraz wszechobecnych znaków i nazw marek, właściwych dla ery lat 90. W Club C Overbranded kultowe logo Reebok znalazło się na kołnierzu buta i na środkowej podeszwie. W ramach serii Overbranded wprowadzona została kolekcja butów w 6 wersjach kolorystycznych - szarym, czarnym, czerwony, zielonym oraz wersja klasyczna w kolorze białym. Topowym modelem kampanii Club C są buty pokryte w całości powtarzającym się logotypami Reebok, które nawiązują do wszechobecnych w latach 90. wzorów i grafik.

Premiera klipu Pelsona i Otsochodzi oraz nowych butów Reebok Classic Club CPremiera klipu Pelsona i Otsochodzi oraz nowych butów Reebok Classic Club C materiały prasowe

Natomiast damska odsłona Club C to model Club C 85 Leather, który jest idealnym połączeniem nowoczesności z klasyką. Kultowa wersja modelu wzbogacona została o nowe opcje kolorystyczne, w tym dwie główne w metalicznych kolorach – Club C 85 Melted Metal. Metaliczne kolory nowego Club C 85 nadają butom indywidualnego charakteru. W tym przypadku sportowy styl tych kultowych sneakersów połączony zostaje z najmodniejszymi, kobiecymi kolorami. Club C 85 Leather dostępny jest w pięciu wersjach kolorystycznych: czarnej, białej, granatowej i w dwóch odcieniach złotego

Więcej o: