Imponujące auto dla przebojowej kobiety. Zobacz jaki samochód wybrały znane aktorki.

Nowy crossover Toyoty szturmem zdobywa serca nabywców, wśród których znajdują się także popularne aktorki! Crossovery i SUV-y osiągają szczyty popularności w Europie i na innych kontynentach świata.

Jak wynika z danych JATO Dynamics, w 2016 roku na terenie Europy sprzedano 15 milionów nowych aut. Wśród nich jedną czwartą stanowiły modele z nadwoziami typu SUV i crossover. Samochody tego rodzaju stały się najpopularniejszym autosegmentem na naszym kontynencie, dystansując dotychczasowy autosegment B. Sprzedaż SUV-ów i crossoverów cały czas rośnie - w 2016 roku (zgodnie z danymi JATO Dynamics) odnotowano jej wzrost o 21,4 % w stosunku do 2015 roku.

Polki również kochają samochody na potężnych kołach, stylizowane na terenówki. Nic zatem dziwnego, że każdy producent stara się wprowadzić do swojej oferty co najmniej jedno auto typu SUV. A ponieważ konkurencja na rynku jest ogromna, trzeba się odpowiednio wyróżnić, aby zdobyć serca klientek.

Nowy oryginalny crossover na rynku

Przykładem może być Toyota, która jest prekursorem na rynku SUV-ów - to od jej modelu RAV4 rozpoczęła się międzynarodowa kariera tych aut. Do tej pory firma stawiała przede wszystkim na niezawodność, czego RAV4 był doskonałym przykładem. Teraz jednak przyszedł czas na coś nowego. Wprowadzona do oferty sprzedażowej pod koniec ubiegłego roku nowa Toyota C-HR wyróżnia się na tle konkurencji niezwykle oryginalną stylistyką. Ma supernowoczesną sylwetkę, którą podkreślają ostre, dynamiczne linie.

Sam wygląd to jednak za mało, aby zdobyć serca klientów. Dlatego też Toyota C-HR, tak samo jak RAV4, jest oferowana z ekologicznym i bardzo oszczędnym napędem hybrydowym. Dzięki niemu spala bardzo małe ilości paliwa (nieco ponad 4 l na 100 km), a na krótkich dystansach może poruszać się tylko na samym silniku elektrycznym. Toyota C-HR została dzięki temu doceniona i stała się jednym z siedmiu finalistów konkursu Car of the Year 2017.

Duża konkurencja na rynku SUV-ów i crossoverów w Europie sprawia, że również inni producenci starają się wprowadzać nowości. Obok Toyoty C-HR i Toyoty RAV4 pojawiają się zatem w salonach auta o oryginalnej stylistyce (np. Nissan Juke czy Citroen Cactus), wykorzystujące interesujące kompozycje kolorów lakieru (np. Renault Captur) albo napęd hybrydowy, stosowany na przykład w luksusowych Lexusach NX i RX, Volvo XC90 czy w Mistubishi Outlander PHEV. Nie brakuje oczywiście chętnych do zakupu modeli o standardowych sylwetkach i typowych napędach benzynowych oraz Diesla. Jednakże to właśnie te przebojowe pojazdy, odznaczające się oryginalnym wyglądem i wyposażone w przełomową technikę, stają się obiektem pożądania gwiazd.

The Night That Flows z Millą Jovovich

Nowy crossover Toyoty oznaczony symbolem C-HR był gwiazdą pierwszego na świecie interaktywnego przedstawienia o nazwie The Night That Flows. Jego premiera odbyła się w Londynie, w hali Printworks, a główną rolę zagrała w nim ceniona aktorka i modelka, Milla Jovovich. Oprócz niej, w spektaklu wystąpiło ponad stu gości. Twórcami The Night That Flows byli James Seager i Joe Hufton, znani z londyńskiej grupy performence'u teatralnego Les Enfants Terribles, występujący na najlepszych scenach Wielkiej Brytanii. Przedstawienie składało się z szeregu scen, w których można było odbyć wirtualną podróż po pięciu słynnych miastach.

Niezwykle oryginalne auto, które wygląda tak, jakby zawsze było w ruchu, wymaga wyjątkowych i nieszablonowych sposobów promocji. Jovovich chwaliła producenta za śmiałość i oryginalność przy projektowaniu nadwozia, a także doskonałe wyposażenie i zastosowanie najlepszych materiałów wykończeniowych.

W Berlinie Toyota C-HR stała się z kolei głównym punktem pokazu mody, a goście będący na spektaklu mogli spotkać się ze słynnym projektantem Fabio Attanasio. W paryskim kasynie przywitał ich kierowca rajdowy Guerlain Chicherit, w Barcelonie goście wzięli udział we flash mobie, a w londyńskim barze spotkali się z mistrzami mieszania drinków.

Joanna Jabłczyńska i Toyota C-HR

W Polsce auto w wersji hybrydowej jest promowane przez Joannę Jabłczyńską, utalentowaną polską aktorkę, znaną między innymi z serialu Na Wspólnej. Gwiazda otrzymała Toyotę C-HR w oszczędnej i ekologicznej wersji hybrydowej. Pojazd reprezentuje standard wyposażenia Dynamic. Składają się na niego bardzo bogaty pakiet bezpieczeństwa Toyota Safety Sense, klimatyzacja dwustrefowa oraz system multimedialny z ośmiocalowym ekranem dotykowym.

Jeśli jest za mało oryginalna.

Toyota C-HR to samochód o ekstranowoczesnym i przebojowym wyglądzie. Ale dla niektórych to wciąż za mało - dlatego w Japonii dostępne są już zestawy tuningowe. Auto można wyposażyć w pakiety Aggressive Style (z nowym, sportowym przednim zderzakiem, nowym dyfuzorem i większymi nakładkami progowymi), Extreme Style (z niesamowitymi czerwonymi chlapaczami), Elegant Ice Style (z pakietem dodatków chromowych) i Boost Impulse Style (z oryginalnymi felgami i nowym zderzakiem).

Toyota C-HR łamie jeszcze jedną zasadę. W przedsprzedaży można było ją zamawiać po prostu przez internet. Do tej pory z takiego rozwiązania znana była przede wszystkim Tesla. C-HR to oryginalne auto, które z pewnością zdobędzie serce niejednej kobiety na świecie.