#ALDOMOVESME: kampania jesień/zima 2016

W sieci pojawiła się właśnie nowa kampania marki ALDO. Koncepcję #ALDOMOVESME zrealizował Mikael Jansson - fotograf, odpowiedzialny za kampanie takich marek jak Calvin Klein, Dior, Hugo Boss oraz zdjęcia do najbardziej prestiżowych magazynów na świecie. ALDO do współpracy przy tworzeniu kampanii zaprosiło również stylistkę Alex White.


Motywem przewodnim kampanii jest ruch. Dla zmaksymalizowania efektu, zdjęcia zostały połączone za pomocą techniki kolażu. „Koncepcja miała również odzwierciedlać filozofie marki czyli nieustanne inspirowanie i robienie kroku na przód. Mikeal i team pracujący przy kampanii idealnie oddali charakter ALDO łącząc pozornie proste zdjęcia z ciekawym akcentem jakim jest powielenie fragmentów fotografii. Zdjęcia są dynamiczne, pełne pozytywnej energii” mówi Carl Jesper Versfeld, Dyrektor Kreatywny jesiennej kampanii Aldo.

Nowa kolekcja zacznie pojawiać się w sklepach od sierpnia.