Niezwyk造 ob霩, niezwyk豉 pomoc, zwyk造 gest

鑿iczyli przez dziesi耩 dni nawet po kilka godzin dziennie. Najpierw rozgrzewka, potem 獞iczenia z szabl. By造 te walki. Tak podopieczni Fundacji Akademia Integracji, dzieci niepe軟osprawne z kt鏎ych wi瘯szo嗆 cierpi na powa積e choroby neurologiczne, sp璠zi造 wakacje podczas obozu w Rusinowicach. Ob霩 zorganizowano dzi瘯i grantowi, kt鏎y zosta przyznany fundacji w ramach programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Aby takich oboz闚 by這 wi璚ej, P&G i Tesco prowadz w豉郾ie og鏊nopolsk akcj na rzecz programu - dzi瘯i temu ka盥y mo瞠 go wesprze poprzez zakup produkt闚 codziennego u篡tku. Akcja trwa do 24 sierpnia.

Niezwyk造 obóz

W zako鎍zonym w豉郾ie obozie szermierczym Rusinowice 2016 sze嗆dziesi徠 troje niepe軟osprawnych dzieci w wieku od 7 do 19 lat mia這 mo磧iwo嗆 uczestniczenia w treningach szermierki pod okiem paraolimpijczyków Stefana Makowskiego, Arkadiusza Jab這雟kiego, Rados豉wa Sta鎍zuka, a tak瞠 szablisty Mariusza Koniusza oraz pozosta貫j kadry obozu.


Praca na obozie by豉 podzielona na rozgrzewk, indywidualne zaj璚ia z trenerem, a dodatkowo uczestnicy, którzy mieli odpowiednie predyspozycje mogli wzi望 udzia w zaj璚iach grupowych i walkach szermierczych. Podczas turnusu rehabilitacyjnego w O鈔odku dla Dzieci i M這dzie篡 Niepe軟osprawnych w Rusinowicach odbywa造 si tak瞠 prelekcje dla rodziców, maj帷e na celu omówienie sposobów integracji i samorealizacji dzieci niepe軟osprawnych. Wszyscy uczestnicy znajdowali si pod okiem wykwalifikowanej kadry trenerskiej - w tym tak瞠 psychologa sportowego - która od lat wspó逍racuje z niepe軟osprawnymi dzie熤i, doskonale zna ich potrzeby i potrafi indywidualnie dobiera zaj璚ia do predyspozycji i jednostki chorobowej danego uczestnika.

Niezwyk貫 wsparcie

Organizacja obozu nie by這by mo磧iwa bez wsparcia finansowego, które fundacja otrzyma豉 jako grant w ramach programu Polskie Nadzieje Olimpijskie. Jest to wspólna inicjatywa Polskiego Komitetu Olimpijskiego, firmy Procter & Gamble, Telewizji Polsat oraz Grey Group, b璠帷a wyrazem ich zaanga穎wania w aktywizacj sportow dzieci i m這dzie篡. Celem programu jest rozwój dzieci i m這dzie篡 uprawiaj帷ej sporty olimpijskie, jak równie wspieranie i rozpowszechnianie aktywno軼i sportowej dzieci chorych i niepe軟osprawnych. - Polskie Nadzieje Olimpijskie daj szans utalentowanym m這dym sportowcom, ale te dzieciom, dla których ruch jest form rehabilitacji. Dzi瘯i programowi Polskie Nadzieje Olimpijskie mo瞠my dociera do dzieci z ma造ch miejscowo軼i. Ten program otwiera dzieciom okno na 鈍iat, którego nie znaj, stanowi furtk, która pozwala im uwierzy, 瞠 mog realizowa swoje pasje, 瞠 nie musz by zamkni皻e w domu. Realizacja pasji nie musi oznacza przeprowadzki, mog robi wiele fajnych rzeczy w swoich miejscowo軼iach, wspólnie z kolegami - mówi Stefan Makowski.
Pomys這dawcami organizacji Fundacja Akademia Integracji s szermierze na kó趾ach - utytu這wani sportowcy, paraolimpijczycy, wielokrotni medali軼i Mistrzostw 安iata i Europy. Jak mówi Makowski: - Dzieci niepe軟osprawne nale篡 przekonywa, 瞠 mog robi wiele rzeczy, które sprawiaj im rado嗆 i pozwol uwierzy, 瞠 niepe軟osprawno嗆 nie zamyka im wszystkich mo磧iwo軼i. Taka rola sportu wykracza du穎 dalej ni sprawno嗆 fizyczna - ma wp造w na ca貫 篡cie dziecka, jego postrzeganie 鈍iata, odnalezienie si w spo貫cze雟twie, samodzielno嗆 i, cho熲y najmniejszy, komfort 篡cia w przysz這軼i.

Proste i potrzebne

Program Polskie Nadzieje Olimpijskie wesprze mo瞠 ka盥y. Wystarczy kupi w sklepach Tesco produkty P&G, które i tak s na standardowej li軼ie zakupów do domu, np. Ariel, Lenor, Vizir, Fairy, Pantene czy Pampers. To produkty, które u豉twiaj ka盥emu codzienne czynno軼i i obowi您ki, a ich wybór mo瞠 si okaza niezwykle istotny dla takich fundacji, jak ta na rzecz której dzia豉 Stefan Makowski. Akcja P&G i Tesco trwa do 24 sierpnia, wi璚 jest jeszcze  kilka dni, by  przyczyni si do rozwoju dzieciaków!
Wi璚ej szczegóów o akcji jest dost瘼nych na www.tesco.pl/sport-charity
***

O PARTNERACH

Polski Komitet Olimpijski
Polski Komitet Olimpijski jest autonomiczn organizacj pozarz康ow, której misj jest rozwój, propagowanie i ochrona Ruchu Olimpijskiego w Polsce, zgodnie z Kart Olimpijsk. Od ponad 95 lat rozwija aktywn i wielokierunkow dzia豉lno嗆, stwarza warunki i organizuje udzia polskiej reprezentacji w igrzyskach olimpijskich, promuje ide olimpijsk i upowszechnia sport, w陰cza polski ruch sportowy do 鈍iatowej rodziny olimpijskiej i zapewnia sta貫 kontakty polskiego sportu z mi璠zynarodowym ruchem olimpijskim, podejmuje ró積orodne dzia豉nia w dziedzinie edukacji olimpijskiej i przyczynia si do trwa造ch zwi您ków sportu ze sztuk.
Procter & Gamble
P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiod帷ych marek, które ciesz si zaufaniem konsumentów na ca造m 鈍iecie. S to m.in. Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Blend-a-med® Bonux®, Braun®, Discreet®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Vicks®, Wella®. P&G prowadzi dzia豉lno嗆 w blisko 70 krajach. Aktualno軼i oraz wi璚ej informacji nt. P&G i marek dost瘼ne na stronie: https://www.pg.com/pl_PL/
Telewizja Polsat
POLSAT to pierwsza niezale積a stacja telewizyjna w Polsce wchodz帷a w sk豉d grupy medialnej Cyfrowy Polsat. Obecnie jest jedn z najwi瘯szych, najbardziej cenionych i rozpoznawalnych marek medialnych w Polsce. Najmocniejszymi filarami stacji s: doskona豉 rozrywka, pasjonuj帷e kino, rzetelna i szybka informacja oraz emocjonuj帷y sport. Oferta programowa budowana jest gównie w oparciu o w豉sne marki serialowe po陰czone z bogatym portfolio filmów fabularnych, seriali zagranicznych i doskona貫j rozrywki na 鈍iatowym poziomie. Telewizja Polsat intensywnie inwestuje w rozwój kanaów tematycznych. Obecnie stacja posiada w ofercie trzydzie軼i dwa kana造 (w tym dziesi耩 w jako軼i HD).

GREY Group
GREY GROUP to, nale膨cy do koncernu WPP, zespó agencji, oferuj帷ych Klientom pe貫n zakresu us逝g komunikacyjnych ATL, BTL, Public Relations i Digital oraz wsparcie strategiczne. GREY Group ma do鈍iadczenie w tworzeniu komunikacji marek mi璠zynarodowych i lokalnych. Dzi瘯i zapleczu w mi璠zynarodowej sieci WPP, znakomitej znajomo軼i lokalnego rynku oraz zespo這wi utalentowanych i dzia豉j帷ych z pasj ludzi - tworzymy zintegrowane i skuteczne biznesowo projekty dla firm z wielu segmentów rynku. GREY GROUP jako holding istnieje w Polsce od czerwca 2008. W jej sk豉d wchodz agencje reklamowe GREY Worldwide Warszawa, Testardo Gram oraz sieciowa agencja Public Relations - Cohn&Wolfe. GREY Group posiada równie w swoich strukturach niezale積y zespó odpowiedzialny za dzia豉nia w nowych mediach, a tak瞠 zespó zajmuj帷y si projektowaniem strategii kampanii i opiek nad nowym biznesem. GREY Group oddaje tak瞠 do dyspozycji swoich Klientów profesjonalne Dzia造 Produkcji RTV oraz Poligrafii, a tak瞠 Studio DTP.

Tesco Polska
Tesco Polska jest czo這w sieci sklepów samoobs逝gowych na polskim rynku z 440 sklepami, od hipermarketów po ma貫 osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia niemal 30 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzie sklepy Tesco odwiedza 5 milionów klientów.