URBAN LEGEND Nowa polska marka z globalnymi ambicjami

Pierwsza kolekcja strojów kąpielowych marki Urban Legend to przede wszystkim wyszukane kroje i fasony, które podkreślają kobiecą sylwetkę. Marka ma globalne ambicje, dlatego już od początku istnienia jest dostępna w butikach stacjonarnych w Niemczech, Austrii i Słowacji. Oprócz asymetrycznych kostiumów z wycięciami i falbankami w kolekcji można znaleźć klasyczne, minimalistyczne modele, które doskonale pasują do codziennych stylizacji. W egzotycznej sesji zdjęciowej dla marki wystąpiła modelka, Kilija Rioja, w obiektywie Dominika Śmiałowskiego.

Urban legendfot. materiały prasowe

URBAN LEGEND to marka tworzona przez kobiety dla kobiet, dlatego dobrze rozumie potrzeby konsumentek. Filozofią marki jest ideologia body positive, czyli pokazanie kobietom, że każda z nich jest piękna, niezależnie od rozmiaru, czy typu figury.Urban Legend chce inspirować dziewczyny do odkrywania Świata i samych siebie. Hasłem przewodnim jest "EXPLORE", czyli rozwijaj się i odkrywaj Świat.

Kostiumy kąpielowe, stworzone z wysokiej jakości włoskich materiałów, będzie można kupić poprzez stronę internetową www.urbanlegendbrand.com z dostawą w dowolne miejsce na świecie. Stroje dostępne są również w butikach stacjonarnych w Berlinie, Wiedniu, Bratysławie oraz w Warszawie i jeszcze w tym sezonie będą pojawiać się w kolejnych krajach, nie tylko europejskich.