Prezentacja nowej odsłony marki RADICAL Relacja ze spotkania prasowego

1 marca w warszawskiej restauracji Belvedere marka RADICAL zgromadziła znakomitych gości, by zaprezentować nowe, innowacyjne oblicze swoich wzmacniających włosy kosmetyków. Najważniejsze wyróżniki marki w nowej odsłonie to aż 30% więcej skrzypu polnego, nowe skuteczne składniki aktywne oraz opakowania z unowocześnioną szatą graficzną. Podczas spotkania goście poruszyli także wiele ważnych kwestii dotyczących pielęgnacji włosów i obalili liczne mity urodowe!

Spotkanie prasowe prowadzone przez Katarzynę Pakosińską rozpoczęło się od wystąpienia Agnieszki Gryc - Dyrektor Strategiczny ds. rozwoju marketingu i PR w firmie Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona. Ponad dwudziestoletnia historia firmy, od początku stawiającej na autorskie kompozycje i naturalne kosmetyki z wyciągami z ziół, to historia wielkiej pasji i wiary w jakość bez kompromisów. Dzięki takiemu podejściu możliwe było stworzenie marki RADICAL®, prawdziwego eksperta w pielęgnacji włosów, zwłaszcza tych osłabionych i wypadających. Dzisiaj, kosmetyki pielęgnacyjne z wyciągiem ze skrzypu polnego znane są w całej Polsce jako synonim skuteczności i znakomitych efektów.

Goście mieli okazję wysłuchać ciekawych porad na temat pielęgnacji włosów, którymi podzielił się Paweł Zięba - znany stylista fryzur. Duży entuzjazm wśród gości wywołało także jego zaproszenie do badania włosów. W miłej atmosferze, na przykładzie włosów dziennikarki-ochotniczki, Paweł Zięba wykonał szczegółową analizę skóry głowy i włosów, które pod mikrokamerą zebrani zobaczyli w 1000 krotnym powiększeniu!

Podczas spotkania prasowego goście mogli dowiedzieć się, że teraz działanie całej linii RADICAL® będzie jeszcze lepsze, a to dzięki obecności w produktach aż 30% większej dawki skrzypu polnego i nowych składników aktywnych, m.in. argininy, kreatyny, kolagenu i innych. Szczegółowo o zmianach i nowych składach opowiedziała Ewelina Zięba - Lider Działu Badawczo-Rozwojowego w Laboratorium.

Urodowa edukacja w tak oryginalnej formie na sam koniec spotkania wymagała małego. sprawdzianu! Konkurs prowadzony przez Katarzynę Pakosińską i Agnieszkę Gryc był prawdziwą wisienką na torcie podczas tego spotkania. Prowadząca zadawała dziennikarzom pytania związane z produktami marki RADICAL®, a nagrodą za poprawną odpowiedź był weekend w wyjątkowym FARMONA WELLNESS & SPA w Krakowie.

Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona zostało założone w roku 1997 przez Marię Waliczek. Firma posiada własne laboratorium badawczo-rozwojowe. Aktualnie w portfolio firmy znajduje się ponad 450 kosmetyków do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, pod markami: RADICAL®, Jantar, Herbal Care, Nivelazione, Tutti Fruti, Dermiss, Sun Balance, Magic SPA oraz skierowane do salonów - Farmona Professional. Produkty poszczególnych marek rok do roku są nagradzane w wielu plebiscytach, zarówno przez konsumentów jak i środowiska profesjonalistów.