11 codziennych nawyków, które sprawiają, że tyjesz. Nawet ich nie zauważasz, a łatwo możesz zmienić

23.08.2016 11:48
Zmieniając swoje nawyki żywieniowe, możemy zaoszczędzić dziennie kilkaset kalorii.

Zmieniając swoje nawyki żywieniowe, możemy zaoszczędzić dziennie kilkaset kalorii. zdj. istock.com, graf: Paulina Dudek

Od lat próbujesz się odchudzać i masz poczucie, że twoje starania są mało skuteczne? Czasem w tym procesie przeszkadzają nam drobne nawyki, z których nawet nie zdajemy sobie sprawy. Zobacz, jak łatwo można zmniejszyć liczbę kalorii w codziennej diecie.
Komentarze (63)
11 codziennych nawyków, które sprawiają, że tyjesz. Nawet ich nie zauważasz, a łatwo możesz zmienić
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • natassja

    Oceniono 140 razy 114

    Ale pierdoły. Jednym zdaniem - jedz mniej śmieci kalorycznych i ruszaj się częściej.

  • xynat

    Oceniono 122 razy 104

    Niby wszystko Ok ale to banały. Z jednym wyjątkiem: spotkania na siłowni - bzdura do kwadratu. Podczas spotkań ze znajomymi gada się i gada i gada i śmieje i żartuje. A na siłowni ćwiczy się, poci aż dech zapiera. Siłownia to nie miejsce na spotkania towarzyskie i ploty. Do plotek są właśnie bary, kawiarnie itp.

  • idiomka.blog.pl

    Oceniono 70 razy 66

    Latte, jeżeli bez cukru i syropu, to 200 kcal?

    Latte to kawa+mleko, zwykle 3,2% (bo im tlustsze mleko tym lepiej sie pieni). Porcja kawy latte to maksymalnie 120 ml mleka czyli około 70 kcal. Do tego kawa, która nie ma prawie wcale kalorii. Cukru i syropów w tym nie ma, więc skąd, autorowi/autorce wzięło się 200 kcal?

    A z cukrem to podobno 400 kcal... 70 kcal to mleko czyli na cukier zostaje nam 330 kcal. Co daje... ponad 15 łyżeczek. Kto pije latte z 15 łyżeczkami cukru?

    Wolę nie sprawdzać czy dalsze slajdy są równie merytoryczne.

    P.s. co dzień pije latte macchiato (czyli bardziej kaloryczna wersje latte, bo z większą ilością mleka) z łyżeczka miodu i wiem, za taki napój ma mniej niż 100 kcal.

  • uthark

    Oceniono 31 razy 27

    Do pracy rowerem, jeśli masz niedaleko (do 10km), a dojazd jest bezpieczny (nie oznacza to jednakże, że cała trasa musi być pokonana po drodze rowerowej).

    Jeśli gdzieś masz naprawdę blisko (do 3km), idź pieszo, jeśli nie da się rowerem.

    I jak najmniej samochodu, tylko wtedy, gdy nie ma innego wyjścia.

  • Kuba x44

    Oceniono 28 razy 26

    "Zamiast słodyczy jedz bakalie".
    Na zdjęciu żurawina, która w składzie ma ok50% żurawiny, ok 50% cukru, +dodatkowo olej palmowy. Samo zdrowie.

  • adolfiutin11

    Oceniono 26 razy 14

    "chude mleko pozbawione wartości odżywczych" ???? Czyli jak nie ma tłuszczu to nie jest odżywcze?? Przeciez nadal ma 3% białka i wapń. No chyba, ze chodzi tutaj o witaminy A i D.........

  • hrabina.de.profundis

    Oceniono 10 razy 10

    "Jedzenie w puszkach zazwyczaj zawiera dodatkową porcję cukru, w przeciwieństwie do żywności mrożonej. Ponadto proces mrożenia nie wyjaławia jej tak bardzo ze składników odżywczych."
    To drugie zdanie ma sens tylko jeżeli ktoś jada te mrożonki na surowo.
    A w ogóle dodałabym jeszcze jeden punkt. Zjedz małą przekąskę przed wyjściem na zakupy (spożywcze, oczywiście).

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX

Życie i styl:
Najczęściej czytane