Kalorie do domu

Zobacz która dyscyplina jest najskuteczniejsze, aby w jak najkrótszym czasie spalić 150 kalorii.

Pływanie

Ile trzeba spędzić czasu w basenie, aby spalić 150 kalorii? Dokładnie 19 minut. Trening w wodzie - pomimo że wydaje się niewinny - jest jednym z najskuteczniejszych podczas walki z tłuszczykiem. Ćwicząc w wodzie nie odczuwamy wysiłku i nie męczymy się tak szybko jak na lądzie. Nie oznacza to wcale, że trening jest mniej skuteczny! Badacze z uniwersytetu z Virginii już wiele lat temu dowiedli, że trenując w wodzie spalamy o 30 proc. kalorii więcej niż na lądzie! Ćwiczenia w wodzie redukują tkankę tłuszczową, poprawiają giętkość ciała, wzmacniają mięśnie pleców i pośladków. Ruch w wodzie koi nerwy i relaksuje. Podczas ćwiczeń uwalniają się endorfiny, hormony odpowiedzialne za dobre samopoczucie i zadowolenie z siebie.

Jazda na rowerze

Podczas 19 minut spalimy 150 kalorii. Coraz więcej z nas wybiera rower jako środek komunikacji. I bardzo dobrze. Poruszania się rowerem to doskonały trening dla ciała, możliwość zachowania świetnej kondycji fizycznej. Na rowerze nie męczymy się tak jak podczas biegania czy aerobiku. Jazda na rowerze wzmacnia mięśnie bioder, które nabierają sprężystości, a także mięśnie rąk i brzucha.

Spacer

Wybierz się na intensywny spacer, a w ciągu 26 minut spalisz 26 kalorii. Czy wiesz, że 70 proc. cellulitu to skutek niezdrowego trybu życia, a tylko 30 proc. to uwarunkowania genetyczne? Regularny spacer to sprawdzony i skuteczny sposób nie tylko na odchudzenie i wymodelowanie ud, ale i na lepsze samopoczucie. Aby chodzenie widocznie wpłynęło na kształt i obwód ud spaceruj żwawym krokiem sześć razy w tygodniu, za każdym razem zwiększając dystans. Zacznij od jednego kilometra, a tydzień zakończ spacerem podczas którego pokonasz 4 kilometry. Zadbaj o to, aby podczas jednego ze spacerów wejść pod górę. Jeśli męczysz się podczas chodzenia rób przerwy. Przed wyjściem z domu wykonaj kilka delikatnych ćwiczeń rozciągających.

Siatkówka

Aż przez 51 minut trzeba grać w siatkówkę, aby spalić 150 kalorii. Inne formy pozbycia się 150 zbędnych kalorii to: piłowanie drewna przez 25 minut, zmywanie naczyń lub prasowanie przez godzinę, robienie na drutach przez godzinę i 18 minut, szycie igłą i nitką przez godzinę i 20 minut, stanie przez godzinę i 25 minut, leżenie i nic nie robienie, przez dwie godziny.

Tenis

Graj w tenisa przez 22 minuty, a pozbędziesz się 150 kalorii. Tenis to świetny sposób na zrzucenie dodatkowych kilogramów. Tenis jest aktywnością podczas której szybko męczymy się, dzięki czemu spalamy odpowiednią ilość tkanki tłuszczowej.  Sport ten ta również świetny sposób na spędzenie wolnego czasu. Polecamy!

Więcej o:
Komentarze (4)
Kalorie do domu
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • mitko32

    0

    A może rowerek treningowy? Ma ktoś? Łatwo się chudnie?

  • grek.grek

    0

    "graj 22 minuty", "pływaj 19 minut" itd... ładnie oraz bardzo mi przyjemnie, ale pływać, grac w tenisa, spacerować czy pluć i łapać można w różnym tempie, co sprawia, ze spala się odpowiednio więcej lub mniej kalorii. artykuł jest więc, generalnie, bezwartościowy z punktu widzenia praktycznego zastosowania, bo nie zawiera informacji dokładnych, a wyłącznie bardzo ogolne i niekonkretne.

  • ingo43

    0

    O czym właściwie ten artykuł prawi:
    - 1 kaloria = 0.001 kilokalorii
    - Codzienne żywienie człowieka, posiłkiem odpowiadającym - przykładowo - 2000 kaloriom; doprowadziłby tegoż: DO ŚMIERCI GŁODOWEJ ! Bo 2000 kalorii = 2 kilokalorie !
    - Drogi Redaktorze, proszę uprzejmie o używanie poprawnej nazwy: "kilokaloria"
    - używanie nazwy "kaloria" sieje ciemnotę wśród czytelników
    - wyraz: "kilokaloria" oznacza po polsku: "tysiąc kalorii"

  • poki442003

    0

    Chyba nikt nie bierze tego artykułu na serio, co? W 19 minut pływania czy jazdy na rowerze można spalić od 50 do 500 kalorii.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX