Zajęcia na których spalisz najwięcej kalorii

Ćwiczenia ćwiczeniom nie równe. Zobacz kiedy spalamy najwięcej kalorii.

Aeroboks

Zajęcia łączą w sobie cechy różnych systemów walki. Ruchy są proste, trening ma charakter zajęć cardio. Dzięki takim ćwiczeniom poprawiamy wydolność, zwinność, ukształtujemy mięśnie. Godzina aeroboksu to ok 500 kalorii mniej!

Spinning

To trening wytrzymałościowy pozwalający na modelowanie całej sylwetki (nie tylko nóg), spalanie ogromnej ilości kalorii oraz poprawiający wydolność krążeniowo-oddechową. Trening połączony z wizualizacją zapewnia jednocześnie wspaniałą zabawę. To zajęcia dla wszystkich, którzy oczekują intensywnego treningu i oderwania się od codzienności. Podczas godziny na rowerku spalisz około 600 kalorii!

Step

Intensywna forma ruchu, którą jest step powoduje utratę zbędnych kalorii (co za tym idzie i wagi), wzmacnia mięśnie nóg, ułatwia spalanie tłuszczu, usprawnia układ sercowo-naczyniowy. To trening wytrzymałościowo-siłowy, który można uatrakcyjnić ciekawymi układami ruchowymi o zróżnicowanym stopniu trudności. Ćwiczenia wykonywane są w rytm dynamicznej muzyki. Doskonale poprawiają kondycję przy okazji podczas godziny zajęć pozbędziesz się ok 450 kalorii.

Zumba

Zumba to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Poprzez świetną zabawę kształtuje się nasza sylwetka, poprawia kondycja oraz wprawia nas w świetne samopoczucie, które zostaje na długo, długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy i totalnie porywa nas do zabawy. Dzięki Zumbie można spalić 700 kalorii w ciągu godziny!

Skakanka

Pół godziny intensywnych ćwiczeń na skakance to 250 kcal mniej, wzmocnione mięśnie nóg.

Więcej o:
Komentarze (12)
Zajęcia na których spalisz najwięcej kalorii
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • abssinthe

    Oceniono 4 razy 4

    "wzmocnione mięśnie nóg i stawów."
    miesnie stawow? to interesujaca nowa czesc ludzkiej anatomii....

  • yopashouu21

    Oceniono 2 razy 2

    Może szanowna redakcja zrozumie, że internauci to nie są ludzie z wizji Świrosława Kłamczyńskiego, tylko spryciarze korzystający z adblocka? :)

  • affera123

    Oceniono 1 raz 1

    Trzeba się ruszać i nie żreć, ale przede wszystkim - ruszać się, ruszać i jeszcze raz ruszać. Dlatego ja do pracy 5 przystanków chodzę piechotą - zajmuje mi to 18 minut krokiem marszowym, ale zdrowym. Gorzej będzie deszczową porą, ale widzę efekty - mam lepszą kondycję (kiedyś dawał mi to aerobik, ale przy dwójce dzieci i nielimitowanym czasie pracy nie mam na to czasu).

  • mami27

    0

    Zumba jest super! Jak ktos lubi salse i inne latynoskie rytmy i do tego ruch. No mozna sie napocic:)))

  • majsid

    0

    aaaaaaaaaa jak jeszcze raz będę musiała się przeklikać przez 10 podstron, żeby przeczytać kolejny aż nadto oczywisty tekst.... kasa kasa kasa kasa kasa popieram teatr tv na żywo!

  • slawixo

    0

    Najwięcej się spala,kiedy się o tym nie mówi tylko to robi.To niby wiadomo.Tymczasem jeszcze ciepło, zwłaszcza gdy się biega,więc czas to wykorzystać bo bieganie wg.mnie jest niezastąpione.A dla zmarźlaków też nie ma wymówki,bo można poćwiczyć w domu za darmochę.aktywnyrelax.blogspot.com

  • kasiuniqa

    0

    możne i to prawda, warto wzmacniać mięśnie, dlatego z dziewczynami z BHCLUB.PL wymieniamy się próbami nowych nawyków sportowych :P

  • mamagda3

    0

    Tyle odsłon, żeby więcej reklam pokazać. Ta pazerność oraz ignorancja "dziennikarzy" zgubią kiedyś Gazetę.

  • konkatenator

    0

    chyba się na onet przerzucę...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX