Kolekcja AliExpress x Maffashion na tegorocznej edycji Flesz Fashion Night

Oryginalne tkaniny i połyskujące tekstury, uniwersalne fasony oraz neonowe kolory - to właśnie przykuło uwagę gości Flesz Fashion Night w kolekcji AliExpress x Maffashion, która została stworzona specjalnie na to wydarzenie.

Kolekcja, którą można było zobaczyć 3 września w trakcie gali Flesz Fashion Night – jednego z najważniejszych modowych wydarzeń w Polsce – jest efektem unikalnej współpracy AliExpress, jednej z największych platform e-zakupowych na świecie należącej do Alibaba Group, z Maffashion, polską blogerką doskonale znaną internetowym fanom modowych trendów. AliExpress po raz pierwszy zdecydowało się połączyć siły ze znaną postacią polskiej blogosfery modowej, otwierając tym samym nowy rozdział swojej obecności w Polsce.

Co wywarło największe wrażenie na gościach i fanach Maffashion? Połączenie modnych i nowoczesnych fasonów oraz spójność całej kolekcji, w której widoczny jest styl autorki. W kolekcji stworzonej na galę Flesz Fashion Night znajdziemy efektowne marynarki, bandażowe i krótkie topy, body, kombinezony oraz szorty rowerowe, czyli modne fasony, które dodatkowo silnie nawiązują do stylu lat 80. – motywu przewodniego tegorocznej edycji wydarzenia. Konsekwentnie pojawiają się w niej również powracające motywy i detale, które zobaczymy na rękawach bomberek czy na zielonej spódnicy.

AliExpress na FFN 2019, Flesz Fashion Night 2019, wrzesień 2019, Julia KuczyńskaAliExpress na FFN 2019, Flesz Fashion Night 2019, wrzesień 2019, Julia Kuczyńska Informacja prasowa

Moda w centrum zainteresowania 

Obecność marki na wydarzeniu i współpraca z topową polską influencerką pokazuje zainteresowanie AliExpress branżą modową, w której serwis dostrzega wielki potencjał. Platforma już umożliwiła rejestrację handlowcom oraz małym i średnim przedsiębiorstwom w czterech pilotażowych krajach poza Chinami: Włoszech, Hiszpani, Turcji i Rosji, pozwalając im sprzedawać lokalnie i za granicą na wybranych rynkach, gdzie konsumenci mogą cieszyć się jeszcze szerszą ofertą produktów i podążać za trendami modowymi z wiodących światowych rynków.  W Polsce na przykład, dostępny jest różnorodny asortyment od Tureckich marek.

Udział na Flesz Fashion Night stanowi również początek intensywnego sezonu dla AliExpress, z 11.11 Global Shopping Festival (Światowym Festiwalem Zakupów) na czele zaplanowanym na listopad. Klienci, którzy jeszcze nigdy nie robili zakupów przez AliExpress dalej mogą oszczędzić $4 na zamówieniach powyżej $5 korzystając z kodu FLESZ na stronie AliExpress lub w aplikacji mobilnej.

AliExpress

AliExpress (www.aliexpress.com) to globalny serwis zakupowy powstały w 2010 roku, który umożliwia konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio od producentów i dystrybutorów w Chinach, a także, w coraz większym stopniu, od sprzedawców w innych krajach. Najważniejsze rynki konsumenckie, w których AliExpress cieszy się popularnością to Rosja, Stany Zjednoczone, Brazylia, Hiszpania, Francja i Polska. AliExpress jest platformą należącą do spółki Alibaba Group.

Flesz Fashion Night

Gala Flesz Fashion Night to jedno z największych wydarzeń w polskim świecie mody. Organizatorem gali jest magazyn Flesz Gwiazdy & Styl – dwutygodnik wydawany przez Edipresse Polska od 2011 roku, pozycjonujący się pomiędzy magazynami z kategorii people a rynkiem magazynów kobiecych. Na wybiegu podczas Flesz Fashion Night co roku pojawiają się projekty ikon polskiego świata mody – Macieja Zienia, Agnieszki Maciejak, Łukasza Jemioła, duetu MMC czy Paprocki & Brzozowski. Wydarzenie przyciąga najważniejszych celebrytów ze świata mody, muzyki, filmu czy biznesu.